Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Johana Paluchová, PhD.
Identifikačné číslo: 1258
Univerzitný e-mail: johana.paluchova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Projekty     Publikácie     Vedené práce     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Bakalárska práca
Názov práce:Komunikácia samosprávy Nitra s jej občanmi
Autor: Ing. Zuzana Priesolová
Pracovisko: Katedra marketingu a obchodu (FEM)
Vedúci práce: Ing. Johana Paluchová, PhD.
Oponent:Ing. Zdenka Kádeková, PhD.
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:anglický jazyk

slovenský jazyk        anglický jazyk

Názov práce:Communication of Nitra´s municipality with its citizens
Abstrakt:In a submitted bachelor thesis we described the issue of communication in the relationship municipality- citizens.The communication is an important component of any system. The irreplaceable representation has also in the municipality and is is an essential part of the successful functioning of municipality. Object of the thesis was by the analyze of the current situation to identify and assess the status of providing the information in Nitra city, identify gaps and alternative corrections by the personal or impersonal communication with citizens. The work is divided into two main parts. The first theoretical part, contains the knowledge used by Slovak and foreign authors who have devoted a given topic. We described all the elements of communication policy as one of the fundamental elements of the marketing mix . Furthermore, we have looked at marketing communication of municipalities and communication channels used in the promotion of municipalities The second part focused on the use of personal and impersonal communication in practice of Nitra municipality. Based on the evaluation questionnaire, we found that people use different forms of communication with the municipality , and that this form of communication will be effective only when it is to be involved both parties - municipality and citizens.
Kľúčové slová:communication policy, municipality, citizens, marketing mix

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Zobraziť zadanie

Časti práce s odloženým zverejnením:

Záverečná práca (prílohy záverečnej práce) neobmedzene
Posudky záverečnej práce neobmedzene