Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Johana Paluchová, PhD.
Identifikačné číslo: 1258
Univerzitný e-mail: johana.paluchova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Projekty     Publikácie     Vedené práce     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Diplomová práca
Názov práce:Aktualne trendy vyvoja maloobchodu v podmienkach Slovenskej republiky: Zacielené na TESCO STORES SR a.s.
Autor: Ing. Vladimír Štrbavý
Pracovisko: Katedra marketingu a obchodu (FEM)
Vedúci práce: Ing. Johana Paluchová, PhD.
Oponent:prof. Ing. Ľudmila Nagyová, PhD.
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:slovenský jazyk

slovenský jazyk        anglický jazyk

Názov práce:Aktualne trendy vyvoja maloobchodu v podmienkach Slovenskej republiky: Zacielené na TESCO STORES SR a.s.
Abstrakt:Cieľom diplomovej práce je zistiť aktuálne trendy vývoja maloobchodu v podmienkach Slovenskej republiky , so zacielením na Tesco stores. V teoretickej časti diplomovej práci sme si vysvetlili niekoľko základných pojmov ako obchod a jeho dôležitú časť maloochod. Maloobchod je najdôležitejšou časťou obchodu z pohľadu konečného spotrebiteľa, pretože zahrňuje všetky činnosti vyplývajúce z predaja tovarov a služieb, priamo koncovému spotrebiteľovy k osobnému využitiu. Tovar alebo služba nesmie ďalej slúžiť na ďalšie podnikateľské využitie. V prvej časti vlastnej prace sme si predstavili spoločnosť Tesco, ktorá patrí svetových lídroch v maloobchodnom predaji a pôsoby v 13 krajinách po celom sveta. V ďalšj časti diplomovej práce je opísaná spoločnosť Tesco SR a.s. a jej trendy s ktorými sa snaží prilákať čo najviac zákazníkov. V poslednej časti práce sa nachádz SWOT analýza spoločnosti Tesco a jej konkurenčné porovnanie so SWOT analýzov spoločnosti COOP Jednota. Zo zozbieraných údajov a SWOT analýzi sme zistili, že spoločnosť Tesco je jednotkou na Slovenskom trhu a v zavádzaní nových trendoch nemá konkurenciu.
Kľúčové slová:obchod, maloobchod, SWOT analýza

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Zobraziť zadanie

Časti práce s odloženým zverejnením:

Záverečná práca (prílohy záverečnej práce) neobmedzene
Posudky záverečnej práce neobmedzene