Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Johana Paluchová, PhD.
Identifikačné číslo: 1258
Univerzitný e-mail: johana.paluchova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Projekty     Publikácie     Vedené práce     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Bakalárska práca
Názov práce:Marketingové a inovačné stratégie orientované na zvolený produktový segment.
Autor: Ing. Viktória Kováčová
Pracovisko: Katedra marketingu a obchodu (FEM)
Vedúci práce: Ing. Johana Paluchová, PhD.
Oponent:Ing. Katarína Neomániová, PhD.
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:anglický jazyk

slovenský jazyk        anglický jazyk

Názov práce:Marketing and Innovation Strategies Oriented on Selected Product Segment.
Abstrakt:Marketing is an important field of study through the world. The use of an essential marketing strategy is important for every business since it provides the right goods and services to the right people, at the right place, at the right time at the right price with the right communication and promotion. Innovation is also fundamental in a life of every business firm, because it is the introduction of new ideas of the firm. The main aim of our bachelor thesis is to focus on the marketing strategies and innovation of one of the most famous wafer producing brand SEDITA. The mean of our research was the questionnaire, which was distributed among random people from Galanta region. The aim of our questionnaire was to examine the effectiveness of the marketing strategies and innovations of the selected product segment from the SEDITA brand point of view. Our work is focused on the consumer satisfaction and behaviour when buying the newest wafer Anita of the chosen brand.
Kľúčové slová:Innovation, Product segment, Wafer segment, SEDITA, Marketing, Marketing strategy

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Zobraziť zadanie

Časti práce s odloženým zverejnením:

Záverečná práca (prílohy záverečnej práce) neobmedzene
Posudky záverečnej práce neobmedzene