Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Johana Paluchová, PhD.
Identifikačné číslo: 1258
Univerzitný e-mail: johana.paluchova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Projekty     Publikácie     Vedené práce     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Diplomová práca
Názov práce:Monitorovanie pohybu potravín v dodávateľsko-odberateľskom reťazci ako nový nástroj marketingu
Autor: Ing. Veronika Audyová
Pracovisko: Katedra marketingu a obchodu (FEM)
Vedúci práce: Ing. Johana Paluchová, PhD.
Oponent:Ing. Ingrida Košičiarová, PhD.
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:anglický jazyk

slovenský jazyk        anglický jazyk

Názov práce:Food traceability as a new marketing tool
Abstrakt:The subject of diploma thesis titled 'Food traceability as new marketing tool' is area of consumer behaviour in relation with food safety. The objective of the theoretical part of the diploma thesis is definition of terms consumer, consumer behaviour and food safety. The objective of this part is also explanation of food traceability concept and familiarizing readers with the currently available knowledge of the appointed terms. This objective is fulfilled through the characteristics of the basic terms and description of the factors that influence consumer behaviour. The own work have objective to realize questionnaire survey among consumers in region of Nitra. The purpose of the survey questionnaire is to identify the factors that are the most influencing to consumer behaviour when purchasing food. Moreover, to find out the significance of these factors for consumers. Also, to find out knowledge, interest and preference towards safe and traceable food product without adverse effects on human health. Based on the evaluation of respondents' answers from questionnaire survey are elaborated conclusions of research and recommendations for agribusiness companies. The significance of the thesis lies in finding whether promotion of food traceability has marketing potential and the potential to increase consumer confidence in food products in connection with food safety.
Kľúčové slová:consumer behaviour, food safety, food traceability

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Zobraziť zadanie

Časti práce s odloženým zverejnením:

Záverečná práca (prílohy záverečnej práce) neobmedzene
Posudky záverečnej práce neobmedzene