Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Johana Paluchová, PhD.
Identifikačné číslo: 1258
Univerzitný e-mail: johana.paluchova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Projekty     Publikácie     Vedené práce     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Bakalárska práca
Názov práce:Podnikanie na Slovensku v porovnaní s vybranými krajinami: Marketing a Obchodné Príležitosti a Ohrozenia
Autor: Bc. Martin Trenčiansky
Pracovisko: Katedra marketingu a obchodu (FEM)
Vedúci práce: Ing. Johana Paluchová, PhD.
Oponent:Ing. Marta Raclavská
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:anglický jazyk

slovenský jazyk        anglický jazyk

Názov práce:Doing Business in Slovakia in Comparison with Selected Countries: Marketing and Trade Opportunities and Threats
Abstrakt:The main objective of our bachelor thesis is to give the reader an overview of the current business situation in Slovakia in comparison with the selected European countries, as well as determining the opportunities and threats of doing business. The first chapter of this bachelor thesis was focused on the theoretical background. We took a look at terms such as marketing, marketing mix, international marketing and international business. The second part consisted of partial objectives essential to accomplish the main objective of the bachelor thesis. In the third chapter, which was aimed at methodology we described the chosen subjects and used materials. We also stated the following methods: the SWOT analyses of the chosen companies, Chi-square test and questionnaire, which were necessary for our research. The last chapter of our bachelor was focused on introduction and comparison of the three selected organisations located in Slovakia, Switzerland and Italy. Furthermore, we made SWOT analyses of all chosen companies in order to identify their strengths and weaknesses belonging to the internal factors, then the opportunities and threats related to external factors of the chosen companies and we also evaluated the questionnaire results for our further recommendations and thoughts.
Kľúčové slová:Marketing, Marketing Mix, International Marketing, International Business, SWOT analysis

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Zobraziť zadanie

Časti práce s odloženým zverejnením:

Záverečná práca (prílohy záverečnej práce) neobmedzene
Posudky záverečnej práce neobmedzene