Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Johana Paluchová, PhD.
Identifikačné číslo: 1258
Univerzitný e-mail: johana.paluchova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Projekty     Publikácie     Vedené práce     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Bakalárska práca
Názov práce:Vnímanie vizuálnych podnetov vo vybranej reštaurácii
Autor: Ing. Nina Šindlerová
Pracovisko: Katedra marketingu a obchodu (FEM)
Vedúci práce: Ing. Johana Paluchová, PhD.
Oponent:Ing. Monika Áčová
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:anglický jazyk

slovenský jazyk        anglický jazyk

Názov práce:The perception of visual stimulus in chosen restaurant
Abstrakt:In this project named "Perception of Visual Stimulus in Chosen Restaurant" the selected enterprise and its environment, interior, exterior, as well as dining and menu design are discussed. A model restaurant is situated in Čereňany Kaštieľ, which represents the peak of gastronomy and comfort in this industry. The chosen restaurant is called Aphrodite. This project is focused on the description of the restaurant´s surroundings and location; then, we focus on the restaurants offerings, services and food. The main aim of our bachelor thesis is to focus on the visual merchandising of this enterprise and innovation of one of the most famous restaurant in Nitra region. The mean of our research was the questionnaire, which was distributed among people from Nitra region. The aim of our questionnaire was to examine the effectiveness of the visual merchandising and how visitors perceive details in the interior and exterior of this complex. The second mean of our research was the SWOT analysis where we point on the strengths, weaknesses, opportunities and threats of selected restaurant.
Kľúčové slová:Visual Stimuli, Restaurant, Perception, Visual merchandising, Service marketing, Questionnaire, SWOT analysis

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Zobraziť zadanie

Časti práce s odloženým zverejnením:

Záverečná práca (prílohy záverečnej práce) neobmedzene
Posudky záverečnej práce neobmedzene