Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Johana Paluchová, PhD.
Identifikačné číslo: 1258
Univerzitný e-mail: johana.paluchova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Projekty     Publikácie     Vedené práce     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Diplomová práca
Názov práce:Brand marketing a obal vybraného produktu
Autor: Ing. Katarína Bábiková
Pracovisko: Katedra marketingu a obchodu (FEM)
Vedúci práce: Ing. Johana Paluchová, PhD.
Oponent:Ing. Zdenka Kádeková, PhD.
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:anglický jazyk

slovenský jazyk        anglický jazyk

Názov práce:Brand marketing and packaging of chosen product
Abstrakt:The submitted diploma thesis deals with the topic of brand marketing and packaging of chosen product from theoretical and practical point of view. The intent of our diploma thesis is to analyse branding position on a specific product packaging with the name Best for the best, also to evaluate the awareness of the brand Lyra Chocolate among on the Slovak market. Moreover, to the category of partial aims, there is to gain the insight of consumers´ behaviour and their manners according to which they purchase chocolate. Today’s phenomenon of huge varieties of similar products is making the goods and services to present themselves more ,using more of the product tools in order to be more competitive. The first part of our thesis provides the reader with theoretical knowledge acquired from domestic as well as foreign literature. In the practical part, the economic overview of current situation of chocolate in the world is being provided, as well as brand marketing of the Lyra Company is being presented. Our desire in this part is to accept or reject our pre-stated statistical hypothesis. Data of our survey were obtained from the respondents in a form of a questionnaire. Besides, in last part of this thesis, we examine the results of the practical survey and provide personal recommendations which can be helpful for further steps of the Lyra Chocolate company.
Kľúčové slová:Brand marketing, Product, Packaging, Lyra Chocolate

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Zobraziť zadanie

Časti práce s odloženým zverejnením:

Záverečná práca (prílohy záverečnej práce) neobmedzene
Posudky záverečnej práce neobmedzene