Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Johana Paluchová, PhD.
Identifikačné číslo: 1258
Univerzitný e-mail: johana.paluchova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Projekty     Publikácie     Vedené práce     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Diplomová práca
Názov práce:Porovnanie destinačného marketingu a implementácia nástroja marketingového mixu v city marketingu na vybraných trhoch
Autor: Ing. Michaela Križanová
Pracovisko: Katedra marketingu a obchodu (FEM)
Vedúci práce: Ing. Johana Paluchová, PhD.
Oponent:Ing. Ingrida Košičiarová, PhD.
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:anglický jazyk

slovenský jazyk        anglický jazyk

Názov práce:Comparison of destination marketing and implementation of marketing mix tool in city marketing on the selected markets
Abstrakt:Nowadays, there are many possibilities for us, travelling is easier than before and destinations are still more and more accessible. Destination marketing is a term that characterizes how destination promotes itself at the destinations market in the aim to attract potential customers. The main aim of this diploma thesis is to compare destination marketing of two selected markets – Nitra region and Lesser Poland region and provide our own proposal for region which has the weaker position on the destination market. We would like to find out it based on comparison of number of visitors, accommodation and services prices, events and destination, and city marketing. Then, we would like to find out also the differences between preferences of customers of all ages in Polish and Slovak market with learning trips. After that we would like to prepare proposal for improvement.
Kľúčové slová:destination marketing, city marketing , Slovakia, Poland

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Zobraziť zadanie

Časti práce s odloženým zverejnením:

Záverečná práca (prílohy záverečnej práce) neobmedzene
Posudky záverečnej práce neobmedzene