Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Johana Paluchová, PhD.
Identifikačné číslo: 1258
Univerzitný e-mail: johana.paluchova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Projekty     Publikácie     Vedené práce     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Diplomová práca
Názov práce:Obchodno-marketingový program gastronomického zariadenia otváraného na dvoch trhoch
Autor: Ing. Nina Šindlerová
Pracovisko: Katedra marketingu a obchodu (FEM)
Vedúci práce: Ing. Johana Paluchová, PhD.
Oponent:Ing. Jana Gálová, PhD.
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:anglický jazyk

slovenský jazyk        anglický jazyk

Názov práce:Business-marketing program of gastronomy service´ opening on two markets
Abstrakt:The aim of the diploma thesis "Business-marketing program of gastronomy service opening on two markets" is to design a successful patisserie as required by modern trends and above all customers focusing in Nitra and Cracow. Based on the results of the questionnaire, the owner decides where to open the patisserie. Part of the thesis is the analysis of the branches, customers, suppliers and financial costs for the establishment of the company. Suggestions for a successful business are focused on healthy lifestyle and diversity in desserts, but there is also a traditional candy assortment. The first part focuses more on the theoretical part of the content of the business terms such as business, gastronomy and its trends and its other features, while the second part is already fully oriented to the realization of a particular enterprise in the city based on the results. This part will include description of patisserie, analysis of competitors and financial plan. After reviewing all part, we will make final SWOT analysis and marketing mix for chosen patisserie. At the end we will propose personal recommendations and thoughts for chosen enterprise.
Kľúčové slová:Business, Gastronomy, Services, Patisseries, SWOT analysis, Marketing mix, Company

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Zobraziť zadanie

Časti práce s odloženým zverejnením:

Záverečná práca (prílohy záverečnej práce) neobmedzene
Posudky záverečnej práce neobmedzene