Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

prof. Ing. Ľudmila Nagyová, PhD.
Identifikačné číslo: 1291
Univerzitný e-mail: ludmila.nagyova [at] uniag.sk
 
profesorka CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Výučba     Projekty     Publikácie     Orgány     Vedené práce     

V nasledujúcom súhrne sú uvedené všetky informácie evidované k publikáciám.

RYBANSKÁ, J. -- KOŠIČIAROVÁ, I. -- NAGYOVÁ, Ľ. Reklama a jej vplyv na vedomé a podvedomé spotrebiteľské správanie na trhu potravín. 1. vyd. Ostrava : Key Publishing, 2019. 139 s. ISBN 978-80-7418-328-7.

Originálny názov: Reklama a jej vplyv na vedomé a podvedomé spotrebiteľské správanie na trhu potravín
Anglický názov:
Autor: Mgr. et Mgr. Jana Rybanská, PhD. (63%)
Ing. Ingrida Košičiarová, PhD. (35%)
prof. Ing. Ľudmila Nagyová, PhD. (2%)
Pracovisko: Katedra marketingu a obchodu
Druh publikácie: odborná kniha
ISBN: 978-80-7418-328-7
Typ vydavateľa:
Vydavateľ: Key Publishing
Miesto vydania: Ostrava
Štát: Česká republika
Edícia a číslo zväzku:
Rok vydania: 2019
Číslo vydania: 1
Počet strán: 139
Náklad:
Pôvodný jazyk:
Kategória publikácie: AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Kľúčové slová: slovenčina: potraviny, marketingová komunikácia, obchod s potravinami, reklama, spotrebiteľské správanie
Rok uplatnenia: 2019
Rok odoslania:
 
Záznam vložil: Mgr. et Mgr. Jana Rybanská, PhD.
Posledná zmena: 30.11.2019 22:20 (Import dát z knižnice)