Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

PhDr. Ľudmila Maďarová, PhD.
Identifikačné číslo: 1394
Univerzitný e-mail: ludmila.madarova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka CSc./PhD. - Katedra jazykov (FEM)

Kontakty     Výučba     Publikácie     Vedené práce     

Nasledujúci zoznam zobrazuje prehľad vedených prác na SPU.

Pomocou nasledujúceho filtra môžete obmedziť zobrazované záznamy.

Rok odovzdania:
Typ práce:

Por.StavTypZáverečná prácaDokedyPodrobnosti
1.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Gabriela Balková
Vnímanie reklamy spotrebiteľom na trhu potravín
máj 2014Zobrazenie záverečnej práce
2.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Veronika Bennárová
Marketingový mix vybranej spoločnosti
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce
3.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Patrícia Čapkovičová
Komunikácia so zákazníkmi vybraného obchodného reťazca.
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
4.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Dominik Drug
Dôležitosť ovládania zásadných noriem business etikety pri obchodných rokovaniach
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce
5.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Adam Ivánek
Budovanie imidžu a firemnej identity medzinárodnej spoločnosti Coca-Cola
apríl 2016Zobrazenie záverečnej práce
6.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Denisa Kotlárová
Merchandising ako efektívna komunikácia v maloobchode
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
7.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Kornélia Kováčová
Spotrebiteľské správanie na trhu ručne vyrábanej čokolády
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
8.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Simona Krištofíková
Spotrebiteľské správanie sa na trhu alkoholických nápojov
apríl 2020Zobrazenie záverečnej práce
9.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Nikola Miškolciová
Imidž a firemná identita vybranej spoločnosti na domácom trhu
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
10.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Kitty Nemesová
Vplyv merchandisingu maloobchodnej prevádzky na spotrebiteľské správanie
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
11.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Ján Oswald
Význam značky pri budovaní imidžu firmy
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
12.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Roman Pavlovič
Dôležitosť ovládania zásadných noriem business etikety pri obchodných rokovaniach
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
13.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Martina Škvarková
Stratégia definovania značky ako identifikačného prvku pre úspešný predaj výrobku
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce
14.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Michaela Štrbová
Úspešnosť komunikácie so spotrebiteľmi vybraného obchodného reťazca
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
15.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Juraj Vávrik
The Importance of Advertising for Development of the Selected Company
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce

Legenda (otvorí/zatvorí sa po kliknutí)
BPBakalárska práca
DPDiplomová práca
DizPDizertačná práca
HabPHabilitačná práca
RigPRigorózna práca
TzDizPTézy dizertačnej práce
ZpMBAZáverečná MBA práca
ZPZáverečná práca
ZPicvZáverečná práca - Inštitút celoživotného vzdelávania
ZPzšZáverečná práca - zahraniční študenti
Záverečná práca je nekompletnáZáverečná práca je nekompletná
Záverečná práca nebola úspešne obhájenáZáverečná práca nebola úspešne obhájená
Záverečná práca bola úspešne obhájenáZáverečná práca bola úspešne obhájená
Záverečná práca je odovzdanáZáverečná práca je odovzdaná
Záverečná práca je rozpracovanáZáverečná práca je rozpracovaná