Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Roman Récky, PhD.
Identifikačné číslo: 1641
Univerzitný e-mail: roman.recky [at] uniag.sk
 
odborný asistent CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Záverečná práca     
Projekty     Publikácie     Vedené práce     

Nasledujúci zoznam zobrazuje prehľad vedených prác na SPU.

Pomocou nasledujúceho filtra môžete obmedziť zobrazované záznamy.

Rok odovzdania:
Typ práce:

Por.StavTypZáverečná prácaDokedyPodrobnosti
1.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Dávid Bako
Dopad nástrojov komunikačného mixu na správanie spotrebiteľov na trhu potravín
apríl 2015Zobrazenie záverečnej práce
2.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Peter Ľubomír Balážik
Predaj z dvora ako forma priameho predaja poľnohospodárskych produktov
apríl 2020Zobrazenie záverečnej práce
3.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Šarlota Baránková
Spotrebiteľské správanie na trhu s vínom v Trnavskom kraji
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
4.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Peter Barcaj
Marketingové prístupy k vertikále výroby, spracovania a odbytu olejnín a JRTO
apríl 2020Zobrazenie záverečnej práce
5.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Daniela Benčeková
Spotrebiteľské správanie pri nákupe vybraných druhov potravín
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
6.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jaroslav Beňo
Dopad nástroj komunikačného mixu na správanie spotrebiteľov na trhu potravín
apríl 2016Zobrazenie záverečnej práce
7.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Jaroslav Beňo
Reklama a jej vplyv na spotrebiteľa
máj 2014Zobrazenie záverečnej práce
8.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. René Bero
Spotrebiteľské správanie pri nákupe vybraných druhov potravín
apríl 2021Zobrazenie záverečnej práce
9.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jaroslava Blažiová
Spotrebiteľské preferencie pri nákupe vybraných potravín
apríl 2015Zobrazenie záverečnej práce
10.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jarmila Bliznáková
Zhodnotenie marketingového mixu vybraného potravinárskeho podniku
apríl 2016Zobrazenie záverečnej práce
11.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Kristína Bojdová
Rozhodovanie spotrebiteľov na trhu s medom
apríl 2020Zobrazenie záverečnej práce
12.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Kristína Bojdová
Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie pri nákupe vybraných druhov potravín
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
13.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Timea Bombová
Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri nákupe potravín
apríl 2020Zobrazenie záverečnej práce
14.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Lukáš Božik
Zhodnotenie nástrojov marketingového mixu vybraného potravinárskeho podniku
apríl 2020Zobrazenie záverečnej práce
15.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Zdenka Božoňová
Aplikácia nástrojov marketingového mixu na sociálnej sieti
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
16.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Rebecca Brodňanová
Nové trendy v predaji potravín na slovenskom trhu
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
17.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Michaela Čaládiková
Zhodnotenie priameho predaja vybraného poľnohospodárskeho podniku
apríl 2021Zobrazenie záverečnej práce
18.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Mária Magdaléna Čelková
Spotrebiteľské správanie a vnímanie duálnej kvality potravín
apríl 2021Zobrazenie záverečnej práce
19.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Barbora Čmelíková
Spotrebiteľské správanie pri nákupe vybraných druhov potravín
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
20.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Vladimír Depeš
Zhodnotenie úrovne marketingového mixu vo vybranom podniku
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
21.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Michal Drgoňa
Marketingový plán zavedenia nového výrobku na trh
apríl 2015Zobrazenie záverečnej práce
22.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Michal Drgoňa
Spotrebiteľské preferencie pri nákupe jedlých rastlinných tukov a olejov
máj 2013Zobrazenie záverečnej práce
23.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Lucia Dubovická
Zhodnotenie úrovne marketingu regiónu Vysoké Tatry
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
24.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Michaela Farkašová
Zhodnotenie determinantov podnikateľskej úspešnosti vo vybranom poľnohospodárskom podniku
apríl 2021Zobrazenie záverečnej práce
25.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Jana Fiebigová
Budovanie imidžu spoločnosti a jej vnímanie spotrebiteľom
máj 2014Zobrazenie záverečnej práce
26.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Petronela Filipová
Zhodnotenie konkurencieschopnosti vybraných agrárnych komodít SR na trhoch EÚ
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
27.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Miroslava Gajdošová
Zhodnotenie úrovne marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce
28.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Marta Gombíková
Spotrebiteľské správanie pri nákupe potravín
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
29.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Ján Guba
Zhodnotenie konkurencieschopnosti vybraných agrárnych komodít SR na trhoch EÚ
apríl 2015Zobrazenie záverečnej práce
30.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Michaela Hajtmánková
Odbyt výrobkov vybraného podnikateľského subjektu
apríl 2015Zobrazenie záverečnej práce
31.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Ján Haliena
Spotrebiteľské preferencie pri nákupe vybraných potravín
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
32.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Lenka Holecová
Zhodnotenie podnikovej predajne vo vybranom podnikateľskom subjekte
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
33.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Martina Homolová
Zisťovanie spotrebiteľských preferencií pri nákupe vybraných potravín
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce
34.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Matej Hradský
Predaj z dvora ako forma priameho predaja vína
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
35.Záverečná práca je nekompletnáBPAutor: Dominika Hupková
Zhodnotenie úrovne marketingu vybraného poľnohospodárskeho podniku
máj 2014Zobrazenie záverečnej práce
36.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Ing. Lukáš Husár
Multilevel marketing vo vybranej spoločnosti
máj 2014Zobrazenie záverečnej práce
37.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Simona Chovancová
Zhodnotenie úrovne marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce
38.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Simona Jókaiová
Spotrebiteľské správanie na trhu s bezlepkovými výrobkami
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
39.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Dalibor Junas
Spotrebiteľské správanie pri nákupe rastlinných tukov a olejov
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
40.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Radovan Kele
Zhodnotenie úrovne marketingového mixu vo vybranom podniku
máj 2013Zobrazenie záverečnej práce
41.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Radovan Kele
Zhodnotenie úrovne marketingového mixu vo vybranom podniku služieb
apríl 2015Zobrazenie záverečnej práce
42.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Kristína Kišová
Predaj z dvora ako forma priameho predaja
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
43.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Boris Košťál
Marketingová komunikácia vybranej značky na trhu potravín
apríl 2016Zobrazenie záverečnej práce
44.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Boris Košťál
Spotrebiteľské správanie pri nákupe biopotravín
máj 2014Zobrazenie záverečnej práce
45.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Zuzana Kovačičová
Komparácia spotreby vybraných druhov potravín medzi Slovenskom a Lotyšskom
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
46.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Dominika Kováčiková
Priamy predaj a odbyt poľnohospodárskych produktov
apríl 2015Zobrazenie záverečnej práce
47.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Katarína Krajčiová
Spotrebiteľské správanie a vnímanie duálnej kvality potravín
apríl 2020Zobrazenie záverečnej práce
48.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Matúš Krivošík
Aplikácia marketingového mixu v elektronickom obchode
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
49.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Mária Kuliková
Zhodnotenie úrovne marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
50.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Nikola Kunová
Zhodnotenie priameho predaja vybraného poľnohospodárskeho podniku
apríl 2021Zobrazenie záverečnej práce
51.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Zuzana Lauková
Spotrebiteľské správanie pri nákupe biopotravín
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce
52.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Igor Lieskovský
Zhodnotenie konkurencieschopnosti vybraných agrárnych komodít SR na trhoch EÚ
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
53.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Igor Lieskovský
Zhodnotenie konkurencieschopnosti vybraných agrárnych komodít SR na trhoch EÚ
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
54.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jana Ligová
Propagácia podniku prostredníctvom marketingu cez internet
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
55.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Katarína Líšková
Zhodnotenie úrovne komunikačnej politiky vybraného podniku
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
56.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Tomáš Lörincz
Marketingové prístupy k vertikále výroby a odbytu viniča hroznorodého a vína v SR
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
57.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Tomáš Lörincz
Spotrebiteľské správanie pri nákupe potravín
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
58.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Michaela Lukáčová
Spotrebiteľské preferencie pri nákupe alkoholických nápojov
apríl 2015Zobrazenie záverečnej práce
59.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Soňa Lukáčová
Zhodnotenie špecifickej formy odbytu výrobkov vo vybranom podnikateľskom subjekte
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
60.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Klaudia Magová
Odbyt výrobkov vo vybranom podnikateľskom subjekte
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
61.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Jana Majerčíková
Spotrebiteľské správanie pri nákupe biopotravín
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
62.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Karina Mániová
Zhodnotenie marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
63.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Karina Mániová
Zhodnotenie marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
64.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Katarína Masarovičová
Spotrebiteľské správanie pri nákupe vybraných druhov potravín
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
65.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Zuzana Melchertová
Samozber ako forma priameho predaja ovocia a zeleniny
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
66.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Katarína Michalcová
Produktová politika podnikateľského subjektu
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce
67.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Tomáš Mišutka
Odbyt výrobkov vo vybranom potravinárskom podniku
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
68.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Martina Mitaľová
Marketingový mix vo vybranom podnikateľskom subjekte
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce
69.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Jana Mrváňová
Spotrebiteľské správanie pri nákupe potravín
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
70.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jana Mrváňová
Zhodnotenie marketingového mixu vybraného potravinárskeho podniku
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
71.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Monika Nemcová
Komparácia privátnych značiek vybraných druhov potravín
apríl 2020Zobrazenie záverečnej práce
72.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Michaela Novotná
Marketingový mix vybraného podnikateľského subjektu
máj 2014Zobrazenie záverečnej práce
73.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Frederika Ondreášová
Spotrebiteľské správanie pri nákupe vybraných druhov potravín
apríl 2020Zobrazenie záverečnej práce
74.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Soňa Palatická
Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí a mládeže
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce
75.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Katarína Pantáková
Implementácia reklamnej kampane prostredníctvom mediálnej agentúry
apríl 2011Zobrazenie záverečnej práce
76.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Petra Paulenová
Spotrebiteľské správanie v podmienkach duálnej kvality potravín
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
77.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Nikoleta Petrovičová
Zhodnotenie marketingovej stratégie vybraného podnikateľského subjektu
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
78.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Lenka Poláková
Spotrebiteľské správanie so zameraním na slovenské potraviny
apríl 2020Zobrazenie záverečnej práce
79.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Matej Polednák
Priamy predaj a odbyt poľnohospodárskych produktov
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
80.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Matej Polednák
Zhodnotenie marketingového mixu vybraného potravinárskeho podniku
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce
81.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Slávka Pribilovičová
Zhodnotenie marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
82.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Sandra Prvá
Predaj z dvora ako forma priameho predaja poľnohospodárskych produktov
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
83.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Sandra Prvá
Zhodnotenie nástrojov komunikačnej politiky vo vybranom podniku
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce
84.Záverečná práca je nekompletnáBPAutor: Marek Přibyl
Spotrebiteľské preferencie na trhu s pivom
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
85.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Dominika Remenárová
Zhodnotenie úrovne komunikačnej politiky vybraného obchodného reťazca
apríl 2015Zobrazenie záverečnej práce
86.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Natália Remeňová
Zhodnotenie marketingovej komunikácie vo vybranom podniku služieb
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
87.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Ľuboš Repa
Spotrebiteľské správanie pri nákupe vybraných druhov potravín
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
88.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Ľuboš Repa
Spotrebiteľské správanie pri nákupe zeleniny
apríl 2021Zobrazenie záverečnej práce
89.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Juraj Rezák
Zhodnotenie marketingového mixu vybraného potravinárskeho podniku
apríl 2021Zobrazenie záverečnej práce
90.Záverečná práca je nekompletnáBPAutor: Veronika Rothmajerová
Zhodnotenie odbytu výrobkov vo vybranom podnikateľskom subjekte
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
91.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Soňa Sadloňová
Zhodnotenie marektingovej stratégie vo vybranom podniku služieb
apríl 2016Zobrazenie záverečnej práce
92.Záverečná práca je nekompletnáBPAutor: Linda Skačanyiová
Ekologické produkty a ich odbyt na trhu
máj 2013Zobrazenie záverečnej práce
93.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Lenka Skubeňová
Spotrebiteľské správanie pri nákupe ovocia
máj 2014Zobrazenie záverečnej práce
94.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Lenka Skubeňová
Spotrebiteľské správanie pri nákupe vybraných druhov potravín
apríl 2016Zobrazenie záverečnej práce
95.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Silvia Slišková
Zhodnotenie marketingového mixu vybraného potravinárskeho podniku
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
96.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Silvia Slišková
Zhodnotenie úrovne služieb poskytovaných vybraným podnikateľským subjektom
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
97.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jarmila Slovaková
Budovanie imidžu spoločnosti a jeho vnímanie spotrebiteľom.
apríl 2016Zobrazenie záverečnej práce
98.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Jarmila Slovaková
Komunikačná politika vybraného podnikateľského subjektu
máj 2014Zobrazenie záverečnej práce
99.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Adriána Snopková
Dopad hospodárskej krízy na sektor mlieka v SR
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
100.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Frederika Sťahelová
Spotrebiteľské správanie pri nákupe vybraných druhov potravín
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
101.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Mária Surkošová
Reklama a jej vplyv na vybrané generácie spotrebiteľov
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
102.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Romana Sýkorová
Nové trendy v spotrebiteľskom správaní pri nákupe vybraných druhov potravín
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
103.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Viktória Szabóová
Spotrebiteľské správanie na trhu s alkoholickými nápojmi
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
104.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Tamara Százová
Predpoklady a možnosti vývozu poľnohospodárskych a potravinárskych produktov na zahraničné trhy
apríl 2021Zobrazenie záverečnej práce
105.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Lenka Štefanková
Komunikačná politika vybraného podnikateľského subjektu
máj 2014Zobrazenie záverečnej práce
106.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Lenka Štefanková
Reklama a vernostné programy ako nástroje ovplyvňovania spotrebiteľa
apríl 2016Zobrazenie záverečnej práce
107.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Júlia Targošová
Zhodnotenie úrovna marketingových nástrojov vybraného podnikateľského subjektu
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce
108.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Juraj Toman
Zhodnotenie odbytu vybraného podnikateľského subjektu
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
109.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Veronika Trembáčová
Adaptácia zahraničného produktu na slovenský trh
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
110.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Veronika Trembáčová
Zhodnotenie marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
111.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Lucia Ukropová
Zhodnotenie marketingového mixu vo vybranom podniku
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
112.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Monika Uríková
Zhodnotenie marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
113.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Daniela Vaneková
Marketingové prístupy k vertikále výroby a odbytu olejnín a jedlých rastlinných tukov a olejov
apríl 2016Zobrazenie záverečnej práce
114.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Matúš Velikov
Marketingové prístupy k vertikále výroby a odbytu viniča hroznorodého a vína v SR
apríl 2015Zobrazenie záverečnej práce
115.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Lukáš Viglaský
Spotrebiteľské správanie na trhu s medom
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
116.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Lukáš Viglaský
Spotrebiteľské správanie pri nákupe vybraných druhov potravín
apríl 2020Zobrazenie záverečnej práce
117.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Veronika Židuljáková
Budovanie imidžu spoločnosti a jeho vnímanie spotrebiteľom
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
118.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Veronika Židuljáková
Tvorba progresívnych komunikačných kampaní pre vybraný podnikateľský subjekt
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce

Legenda (otvorí/zatvorí sa po kliknutí)
BPBakalárska práca
DPDiplomová práca
DizPDizertačná práca
HabPHabilitačná práca
RigPRigorózna práca
TzDizPTézy dizertačnej práce
ZpMBAZáverečná MBA práca
ZPZáverečná práca
ZPicvZáverečná práca - Inštitút celoživotného vzdelávania
ZPzšZáverečná práca - zahraniční študenti
Záverečná práca je nekompletnáZáverečná práca je nekompletná
Záverečná práca nebola úspešne obhájenáZáverečná práca nebola úspešne obhájená
Záverečná práca bola úspešne obhájenáZáverečná práca bola úspešne obhájená
Záverečná práca je odovzdanáZáverečná práca je odovzdaná
Záverečná práca je rozpracovanáZáverečná práca je rozpracovaná