Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Jakub Berčík, PhD.
Identifikačné číslo: 34608
Univerzitný e-mail: jakub.bercik [at] uniag.sk
 
odborný asistent CSc./PhD. - Katedra marketingu a obchodu (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Záverečná práca     Projekty     
Publikácie     Stáže     Orgány     Vedené práce     

Nasledujúci zoznam zobrazuje prehľad vedených prác na SPU.

Na obmedzenie výpisu v tabuľke nižšie vyberte požadované hodnoty a stlačte tlačidlo Obmedziť.

Rok odovzdania: Typ práce:

Por.StavTypZáverečná prácaDokedyPodrobnosti
1.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Klaudia Andacká
Trendy a využitie nástrojov in-store komunikácie v maloobchode
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
2.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Martina Budovcová
Zhodnotenie marketingových aktivít vo vybranom podniku služieb
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
3.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Slavomíra Černová
Marketingový mix v praxi rekreačného strediska Margita-Ilona
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
4.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Tamás Darázs
Facereader, ako nástroj implicitného porovnania senzorického vnímania produktu
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
5.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Tamás Darázs
Zhodnotenie marketingových aktivít vo vybranom podnikateľskom subjekte
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
6.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Richard Ďurdík
Zhodnotenie marketingových aktivít vo vybranom podnikateľskom subjekte
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
7.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Kristína Fedorová
Spotrebiteľské správanie pri kúpe ovocia a zeleniny
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
8.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Tomáš Gorel
Neuromarketing ako nástroj hodnotenia účinnosti reklamných spotov
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
9.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Ján Haliena
Content Marketing as a Tool of Inbound Communication
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
10.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Lucia Hladíková
Nové trendy marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
11.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Lucia Hladíková
Využitie spotrebiteľskej neurovedy v aróma marketingu vybraného podnikateľského subjektu
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
12.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Daniel Hrotek
Internetový marketing vybraného podnikateľského subjektu
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
13.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Karina Janečková
Spotrebiteľské správanie v online prostredí
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
14.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Ľuboš Jurečka
Neuromarketing ako nástroj hodnotenia vybraných marketingových aktivít v spoločnosti Volkswagen
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
15.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Lucia Královičová
Význam a využitie nástrojov in-store komunikácie vo vybraných predajniach potravín
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
16.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. David Kríž
Aplikácia inovatívnych marketingových prístupov pri triedení a spracovaní odpadov
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
17.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Miroslav Lorinc
Internetový marketing vybraného podnikateľského subjektu
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
18.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Marián Magyar
Retailingový marketing a lokalizačné stratégie vo vybranom nákupnom centre
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
19.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Anka Pavelka
Elektroencefalografia, ako nástroj sledovania vplyvu aróm na emócie spotrebiteľov
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
20.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Anka Pavelka
Spotrebiteľská neuroveda ako moderný spôsob skúmania spotrebiteľského správania
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
21.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Radka Pindiaková
Marketingový mix v praxi vybraného podnikateľského subjektu
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
22.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Marek Plachý
Arómachológia a možnosti jej uplatnenia vo vybranom podnikateľskom subjekte
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
23.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Nikoleta Simonicsová
Spotrebiteľská neuroveda ako nástroj hodnotenia účinnosti reklamných spotov vybraných maloobchodných reťazcov
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
24.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Michaela Siváková
Dispozičné riešenie a merchandising vybraného produktu v skúmaných prevádzkach
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
25.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Nikol Šabíková
Marketingový manažment mesta Vráble
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
26.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Nikol Šabíková
Zhodnotenie marketingových aktivít podniku zameraného na produkciu ovocných destilátov
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
27.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Veronika Šebestová
Faktor času, ako dôležitý aspekt pri výbere predajne potravín
apríl 2017Zobrazenie záverečnej práce
28.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Ivan Šodor
New Product Development and Territorial Expansion at Selected Markets
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
29.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Patrícia Vnučková
Využitie Eye trackingu pri hodnotení online spotrebiteľského správania
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
30.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Miroslava Zaťková
Sezónnosť obchodných výkladov vo vybranom nákupnom centre
apríl 2018Zobrazenie záverečnej práce
31.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Tamara Zuščíková
Porovnanie elementov potravinovej merchandisingovej stratégie v praxi vybraného produktu
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce

Legenda (otvorí/zatvorí sa po kliknutí)
BPBakalárska práca
DPDiplomová práca
DizPDizertačná práca
HabPHabilitačná práca
RigPRigorózna práca
TzDizPTézy dizertačnej práce
ZpMBAZáverečná MBA práca
ZPZáverečná práca
ZPicvZáverečná práca - Inštitút celoživotného vzdelávania
ZPzšZáverečná práca - zahraniční študenti
Záverečná práca je nekompletnáZáverečná práca je nekompletná
Záverečná práca nebola úspešne obhájenáZáverečná práca nebola úspešne obhájená
Záverečná práca bola úspešne obhájenáZáverečná práca bola úspešne obhájená
Záverečná práca je rozpracovanáZáverečná práca je rozpracovaná