Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Jakub Berčík, PhD.
Identifikačné číslo: 34608
Univerzitný e-mail: jakub.bercik [at] uniag.sk
 

Kontakty     Absolvent
     
Výučba
     
Záverečná práca          
Publikácie
     
Stáže     Orgány     
     

V nasledujúcom súhrne sú uvedené všetky informácie evidované k publikáciám.

BERČÍK, J. -- GÁLOVÁ, J. -- PALUCHOVÁ, J. -- VIETORIS, V. The application of consumer neuroscience in evaluating the impact of aroma marketing on consumer preferences in the food market.  In International Food Marketing Research Symposium. Philadelphia Institute of food products marketing (Philadelphia, USA) 2019 : (2019), s. 130--134.

Originálny názov: The application of consumer neuroscience in evaluating the impact of aroma marketing on consumer preferences in the food market
Autor:
Ing. Jakub Berčík, PhD. (25%)
Ing. Jana Gálová, PhD. (25%)
Ing. Johana Paluchová, PhD. (25%)
doc. Ing. Vladimír Vietoris, PhD. (25%)
Pracovisko: Katedra marketingu a obchodu
Katedra technológie a kvality rastlinných produktov
Centrum výskumných a vzdelávacích projektov
Druh publikácie:
článok v elektronickom zdroji
Vydavateľ:
Miesto vydania: Philadelphia Institute of food products marketing (Philadelphia, USA) 2019
Rok zverejnenia:
2019
URL:
Charakter článku:
Číslo zväzku (ročník):
Číslo periodika v rámci zväzku:
Číslo časti:
Od strany:
130
Do strany:
134
Počet strán:
5
Kód UT podľa Web of Science:
Elektronický zborník:
International Food Marketing Research Symposium
Pôvodný jazyk: angličtina
Kategória publikácie:
BEE Odborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
Kľúčové slová:
slovenčina: preferencie spotrebiteľov, spotrebiteľská neuroveda, spotrebitelia, aroma marketing
Rok uplatnenia:
2019
 
Záznam vložil:
Ing. Jakub Berčík, PhD.
Posledná zmena: 18.01.2020 22:21 (Import dát z knižnice)

Bližšie určenie zdroja:

International Food Marketing Research Symposium. Philadelphia Institute of food products marketing (Philadelphia, USA) 2019: 2019.

Originálny názov:
International Food Marketing Research Symposium
Anglický názov:
Editor:
Druh publikácie: zborník
ISBN:
Vydavateľ:
Miesto vydania: Philadelphia Institute of food products marketing (Philadelphia, USA) 2019
Edícia a číslo zväzku:
Rok vydania: 2019
Číslo vydania:
Počet strán:
Druh zborníka:
Akcia:
Pôvodný jazyk:
Kategória publikácie:
Rok uplatnenia:
2019
Posledná zmena:
18.01.2020 22:21 (Import dát z knižnice)