Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Jana Gálová, PhD.
Identifikačné číslo: 34619
Univerzitný e-mail: jana.galova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka CSc./PhD. - Centrum výskumných a vzdelávacích projektov (FEM)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Záverečná práca     
Projekty     Publikácie     Vedené práce     

Rok:
Zoraďovať podľa:

Vybraná osoba je autorom nasledujúcich publikácií.

Por.PublikácieKód KPČPopis KPČRokPodrobnosti
1.Kronika: 60 rokov FEM SPU v Nitre : akí sme a kam smerujeme-
Horská, Elena -- Kapsdorferová, Zuzana -- Rovný, Patrik -- Savov, Radovan -- Turčeková, Natália -- Barát, Pavol -- Bojňanský, Jozef -- Gálová, Jana -- Gurčík, Ľubomír -- Hornyák Gregáňová, Radomíra -- Kadlečíková, Mária -- Moravcová, Ľubomíra -- Moravčíková, Danka -- Országhová, Dana -- Šeben Zaťková, Tímea -- Tóthová, Darina -- Váryová, Ivana
Kronika: 60 rokov FEM SPU v Nitre : akí sme a kam smerujeme-. 1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2019. 176 s. ISBN 978-80-552-2055-0.
BABOdborné monografie vydané v domácich vydavateľstvách2019Podrobnosti
2.Neuromarketing for evaluating new technologies in marketing management
Berčík, Jakub -- Paluchová, Johana -- Gálová, Jana
Neuromarketing for evaluating new technologies in marketing management. In Production Management and Business Development. Leiden: Taylor & Francis Group, 2019, s. 17--20. ISBN 978-1-138-60415-5 (brož.).
AFDPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách.2019Podrobnosti
3.The application of consumer neuroscience in evaluating the impact of aroma marketing on consumer preferences in the food market
Berčík, Jakub -- Gálová, Jana -- Paluchová, Johana -- Vietoris, Vladimír
The application of consumer neuroscience in evaluating the impact of aroma marketing on consumer preferences in the food market.  In International Food Marketing Research Symposium. Philadelphia Institute of food products marketing (Philadelphia, USA) 2019 : (2019), s. 130--134.
BEEOdborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)2019Podrobnosti
4.The impact of aroma compounds and air quality on customer emotions in a retail food store
Berčík, Jakub -- Gálová, Jana -- Paluchová, Johana -- Horská, Elena -- Vietoris, Vladimír
The impact of aroma compounds and air quality on customer emotions in a retail food store.  In International Food Marketing Research Symposium. Philadelphia Institute of food products marketing (Philadelphia, USA) 2019 : (2019), s. 96.
BFAAbstrakty odborných prác zo zahraničných podujatí (konferencie...)2019Podrobnosti
5.Vizuálne prevedenie parených syrov a ich vlpyv na preferencie spotrebiteľa = Visual design of the steamed cheeses and their impact on consumer preferences
Berčík, Jakub -- Paluchová, Johana -- Gálová, Jana -- Neomániová, Katarína
Vizuálne prevedenie parených syrov a ich vlpyv na preferencie spotrebiteľa = Visual design of the steamed cheeses and their impact on consumer preferences. In KÁDEKOVÁ, Z. -- KOŠIČIAROVÁ, I. Marketing a obchod. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2019, s. 17--21. ISBN 978-80-552-2103-8 (brož.).
AFBPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách2019Podrobnosti
6.Vplyv kvality vzduchu v maloobchodnej prevádzke na emócie zákazníkov: The impact of air quality on consumer emotions in a retail store
Berčík, Jakub -- Paluchová, Johana -- Gálová, Jana -- Neomániová, Katarína
Vplyv kvality vzduchu v maloobchodnej prevádzke na emócie zákazníkov: The impact of air quality on consumer emotions in a retail store. In KÁDEKOVÁ, Z. -- KOŠIČIAROVÁ, I. Marketing a obchod. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2019, s. 81--85. ISBN 978-80-552-2103-8 (brož.).
AFBPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách2019Podrobnosti

Pomocou nasledujúceho tlačidla môžete zobrazený zoznam publikácií exportovať do formátu pre tabuľkový procesor Excel.