Ľudia na SPU

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Jana Gálová, PhD.
Identifikačné číslo: 34619
Univerzitný e-mail: jana.galova [at] uniag.sk
 
odborná asistentka - Centrum výskumných a vzdelávacích projektov (FEM)

     Absolvent
     
     
     
     
Publikácie
     
     

Rok:
Zoraďovať podľa:

Vybraná osoba je autorom nasledujúcich publikácií.

Por.
Publikácie
Kód KPČ
Popis KPČ
RokPodrobnosti
1.
Kronika: 60 rokov FEM SPU v Nitre : akí sme a kam smerujeme-
Horská, Elena -- Kapsdorferová, Zuzana -- Rovný, Patrik -- Savov, Radovan -- Turčeková, Natália -- Barát, Pavol -- Bojňanský, Jozef -- Gálová, Jana -- Gurčík, Ľubomír -- Hornyák Gregáňová, Radomíra -- Kadlečíková, Mária -- Moravcová, Ľubomíra -- Moravčíková, Danka -- Országhová, Dana -- Šeben Zaťková, Tímea -- Tóthová, Darina -- Váryová, Ivana
Kronika: 60 rokov FEM SPU v Nitre : akí sme a kam smerujeme-. 1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2019. 176 s. ISBN 978-80-552-2055-0.
BABOdborné monografie vydané v domácich vydavateľstvách2019
Podrobnosti
2.Metodika skúmania vplyvu aromatizácie s využitím nástrojov spotrebiteľskej neurovedy vo výrobe, obchode a službách
Berčík, Jakub -- Paluchová, Johana -- Gálová, Jana -- Neomániová, Katarína
Metodika skúmania vplyvu aromatizácie s využitím nástrojov spotrebiteľskej neurovedy vo výrobe, obchode a službách. 1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2019. 43 s. ISBN 978-80-552-2127-4.
GII
Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií.2019Podrobnosti
3.
Neuromarketing for evaluating new technologies in marketing management
Berčík, Jakub -- Paluchová, Johana -- Gálová, Jana
Neuromarketing for evaluating new technologies in marketing management. In Production Management and Business Development. Leiden: Taylor & Francis Group, 2019, s. 17--20. ISBN 978-1-138-60415-5 (brož.).
AFD
Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách.
2019Podrobnosti
4.
The application of consumer neuroscience in evaluating the impact of aroma marketing on consumer preferences in the food market
Berčík, Jakub -- Gálová, Jana -- Paluchová, Johana -- Vietoris, Vladimír
The application of consumer neuroscience in evaluating the impact of aroma marketing on consumer preferences in the food market.  In International Food Marketing Research Symposium. Philadelphia Institute of food products marketing (Philadelphia, USA) 2019 : (2019), s. 130--134.
BEE
Odborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
2019
Podrobnosti
5.
The impact of aroma compounds and air quality on customer emotions in a retail food store
Berčík, Jakub -- Gálová, Jana -- Paluchová, Johana -- Horská, Elena -- Vietoris, Vladimír
The impact of aroma compounds and air quality on customer emotions in a retail food store.  In International Food Marketing Research Symposium. Philadelphia Institute of food products marketing (Philadelphia, USA) 2019 : (2019), s. 96.
BFA
Abstrakty odborných prác zo zahraničných podujatí (konferencie...)
2019Podrobnosti
6.
Vizuálne prevedenie parených syrov a ich vlpyv na preferencie spotrebiteľa = Visual design of the steamed cheeses and their impact on consumer preferences
Berčík, Jakub -- Paluchová, Johana -- Gálová, Jana -- Neomániová, Katarína
Vizuálne prevedenie parených syrov a ich vlpyv na preferencie spotrebiteľa = Visual design of the steamed cheeses and their impact on consumer preferences. In KÁDEKOVÁ, Z. -- KOŠIČIAROVÁ, I. Marketing a obchod. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2019, s. 17--21. ISBN 978-80-552-2103-8 (brož.).
AFB
Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
2019Podrobnosti
7.
Vplyv kvality vzduchu v maloobchodnej prevádzke na emócie zákazníkov: The impact of air quality on consumer emotions in a retail store
Berčík, Jakub -- Paluchová, Johana -- Gálová, Jana -- Neomániová, Katarína
Vplyv kvality vzduchu v maloobchodnej prevádzke na emócie zákazníkov: The impact of air quality on consumer emotions in a retail store. In KÁDEKOVÁ, Z. -- KOŠIČIAROVÁ, I. Marketing a obchod. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2019, s. 81--85. ISBN 978-80-552-2103-8 (brož.).
AFB
Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
2019
Podrobnosti

Pomocou nasledujúceho tlačidla môžete zobrazený zoznam publikácií exportovať do formátu pre tabuľkový procesor Excel.