Persons at SUA

This page displays all publicly accessible information about the desired person. Some information about the person's occupation and offices may be hidden.

Ing. Erik Janšto
Identification number: 52963
University e-mail: xjansto [at] is.uniag.sk
 
6280V08  Agrarian Trade and Marketing D-ATM
FEM D-ATM den [year 3]
Doctoral type of study, full-time, attendance method form
3rd year of study

Contacts     Graduate     Lesson     Final thesis     Publications     Placements     

The selected person is an author of the following publications.

Ord.PublicationsCode KPČDescription KPČYearDetails
1.Comparison of wine production and consumption: case study of Slovakia and Czech Republic
Janšto, Erik -- Hennyeyová, Klára -- Šugrová, Michaela -- Petriľák, Marek
Comparison of wine production and consumption: case study of Slovakia and Czech Republic.  In International scientific days 2018. Praha : Wolters Kluwer ČR. (2018), p. 789--800. ISBN 978-80-7598-180-6. URL: https://doi.org/10.15414/isd2018.s3.06.
AFDPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách.2018Details
2.Factors influencing Slovak consumer´s actual bying behavior towards fresh vegetable
Šugrová, Michaela -- Nagyová, Ľudmila -- Tkáč, Filip -- Janšto, Erik
Factors influencing Slovak consumer´s actual bying behavior towards fresh vegetable.  In International scientific days 2018. Praha : Wolters Kluwer ČR. (2018), p. 706--718. ISBN 978-80-7598-180-6. URL: https://doi.org/10.15414/isd2018.s2-3.12.
AFDPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách.2018Details
3.Characteristics of the level of economic security of Ukraine in the agrarian sector
Sokil, Oksana -- Ubrežiová, Iveta -- Janšto, Erik -- Lenčéšová, Silvia
Characteristics of the level of economic security of Ukraine in the agrarian sector. In CROMA journal. 6, 2 (2018), p. 76--88. ISSN 2335-7959.
ADEVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch; od roku 2013 Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch2018Details
4.Marketing tools using by specialized shops, which are selling local and fresh products
Petriľák, Marek -- Janšto, Erik
Marketing tools using by specialized shops, which are selling local and fresh products. In ICoM 2019 - People, planet and profit: sustainable busines and society. Gödöllő: Szent István University, 2019, p. 155. ISBN 978-963-269-836-6 (brož.).
AFGAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií2019Details
5.Mathematical Dungeon: Development of the Serious Game Focused on Geometry
Hosťovecký, Marián -- Fojtlín, Ferdinand -- Janšto, Erik
Mathematical Dungeon: Development of the Serious Game Focused on Geometry. In Advances in Intelligent Systems and Computing. (2019), p. 424--433. ISSN 2194-5357.
AFCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách2019Details
6.Návrh marketingovej stratégie vybraného poľnohospodárskeho subjektu
Janšto, Erik
Návrh marketingovej stratégie vybraného poľnohospodárskeho subjektu.  In Zborník príspevkov z konferencie ŠVOČ s medzinárodnou účasťou. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita. (2017), p. 53--63. ISBN 978-80-552-1687-4. URL: http://ves.uniag.sk/files/pdf/wlyxch5izu2ars4buckwvo6uvlcc14.pdf.
AFDPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách.2017Details

Use the following button to export the list of publications to a format suitable for Excel.