Přehled vypsaných témat - Fakulta ekonomiky a manažmentu

Základní údaje

Typ práce:
Bakalářská práce
Název tématu:
Uplatňovanie marketingovej komunikácie v maloobchodnej spoločnosti Lidl
Stav tématu:
schváleno (doc. Ing. Patrik Rovný, PhD. - vedoucí pracoviště)
Vedoucí práce:
Fakulta:
Fakulta ekonomiky a manažmentu
Garantující pracoviště: Katedra marketingu a obchodu (FEM)
Max. počet studentů:--
Akademický rok:
2019/2020
Navrhl:
Abstrakt:
Cieľom bakalárskej práce je zhodnotiť marketingovú komunikáciu vo vybranej maloobchodnej spoločnosti Lidl a jej vplyv na správanie sa spotrebiteľov na základe realizovaného dotazníkového prieskumu. Na základe zistených výsledkov budú poskytnuté návrhy na zlepšenie komunikačného mixu vybranej spoločnosti.

K tématu nejsou zadaná žádná omezení