Summary of topics offered - Faculty of Economics and Management

Application shows list of current and approved topics offered under the selected department or under all its subordinate departments. You can limit the list of topics by the following criteria:

Type of thesis:
Study programme:
Topic supervisor:
Supervising department:

* | A | B | C | D | E | F | G | H | I | K | M | N | P | S | T | U | Ú | V | Z | Ž

Ord.TypeTopicThesis supervisorSupervising departmentStudy programmeTrackIntended forDetailsOccupied/Max.Project participants
1.BT Comparison of export and import of Slovak republic and GermanyPokrivčák, J.Department of Economic Policy (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
2.DTAgro-food in the green and food of the futureRichter, M.Department of Economics (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
3.DTAnalýza spotrebiteľského správania na trhu vybraných produktovRajčániová, M.Department of Economic Policy (FEM)SUADetails of topic1 / -- Račeková, L.
4.BTAnalýza systémov hodnotenia a odmeňovania zamestnancov vo vybranom podnikuKadlečíková, M.Department of Management (FEM)SUADetails of topic1 / -- Kálnayová, E.
5.BTAnalýza štruktúr organizačných systémov a ich porovnanieKadlečíková, M.Department of Management (FEM)SUADetails of topic1 / -- Šályová, J.
6.DTAnalýza zahraničného obchodu s agrokomoditami v rámci EÚBajusová, Z.Department of Economics (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Kodada, M.
7.DTAróma marketing, ako nástroj zvýšenia obratu vo vybranom podnikateľskom subjekteBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
8.DTAspekty offline spotrebiteľského správania pri výbere potravín na domácom a zahraničnom trhuHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
9.BTBank loans for businesses in Slovakia and the influence of the financial crisisTóth, M.Department of Finance (FEM)B-IBASFEMDetails of topic1 / 1 Masaryková, L.
10.BTBank loans for businesses in Slovakia and the influence of the financial crisisTóth, M.Department of Finance (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Lauro, K.
11.DTBehaviorálna analýza spotrebiteľského správaniaRajčániová, M.Department of Economic Policy (FEM)I-AOMFEMDetails of topic0 / 1--
12.DTCorporate communication ako jeden zo základných prvkov corporate identityKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic0 / 1--
13.DisTDeterminanty konkurencieschopnosti sektora ovocia a zeleniny v podmienkach Slovenskej republikyRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)D-ATMSUADetails of topic1 / -- Brodňanová, R.
14.DTDevelopment of socio-economic situation of chosen countryBajusová, Z.Department of Economics (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
15.DTDispozičné riešenie a merchandising vybraných mliečnych výrobkov v praxi maloobchoduBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
16.BTDlhodobý majetok v účtovníctve vybraného podnikateľského subjektuNováková, P.Department of Accountancy (FEM)FEMDetails of topic0 / 3--
17.BTDoes foreign aid exacerbate corruption in recipient countries?Nambuge, D. H.Department of Economic Policy (FEM)B-MPASUADetails of topic0 / ----
18.DTEcological agriculture and organic foodZentková, I.Department of Economics (FEM)I-BEAFEMDetails of topic0 / 1--
19.DTEcological agriculture and organic foodZentková, I.Department of Economics (FEM)I-BESFEMDetails of topic0 / 1--
20.BTEkonomika biopalivPokrivčák, J.Department of Economic Policy (FEM)FEMDetails of topic1 / 2 Tomeček, A.
21.BTEticko-ekonomické dilémy v manažérskom rozhodovaní vo vybranej podnikovej organizáciíPechočiaková Svitačová, E.Department of Social Science (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
22.DTExchange rate risk in business after adopting euro in SlovakiaTóth, M.Department of Finance (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
23.DTFacereader, ako nástroj implicitného porovnania senzorického vnímania mliečnych produktovBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
24.BTFinančná analýza podniku Serenčéš, P.Department of Finance (FEM)SUADetails of topic0 / ----
25.DTFiremná komunikácia ako jeden z atribútov firemnej identityKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMSUADetails of topic0 / ----
26.BTFiškálna politika SR a vybraného štátu EÚBajusová, Z.Department of Economics (FEM)SUADetails of topic0 / ----
27.BTGreenwasching - nekalé praktiky na trhu spotrebiteľovHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
28.BTHodnotenie podnikovej kultúry ako súčasti podnikovej identity vybranej medzinárodnej spoločnostiKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)B-OBPFEMDetails of topic0 / 1--
29.BTImpact of price, quality and other factors on consumer choiceRichter, M.Department of Economics (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
30.BTIMPACTS OF BIOFUEL PRODUCTION ON FOOD SECURITYRajčániová, M.Department of Economic Policy (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
31.BTIMPACTS OF BIOFUEL PRODUCTION ON FOOD SECURITYRajčániová, M.Department of Economic Policy (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
32.DTIMPACTS OF BIOFUEL PRODUCTION ON FOOD SECURITYRajčániová, M.Department of Economic Policy (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
33.BTImplementácia aróma marketingu vo vybranom podnikateľskom subjekteBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
34.BTIntercultural consumer studies in the perception and consumption of musli bars in Slovakia and ChinaHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / ----
35.BTIntercultural consumer studies in the perception and consumption of musli bars in Slovakia and ChinaHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / ----
36.BTIntercultural consumer studies in the perception and consumption of musli bars in Slovakia and ChinaHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
37.BTInterkultúrne spotrebiteľské štúdie vnímania a spotreby musli tyčiniek na Slovensku a v ČíneHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
38.BTInternational Business of SRPokrivčák, J.Department of Economic Policy (FEM)SUADetails of topic1 / -- Greguš, H.
39.BTKvalita poskytovaných služieb ako rozhodovací faktor pri budovaní imidžu vybraného podnikuKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)B-OBPSUADetails of topic0 / ----
40.DTMajetková a finančná situácia v účtovníctve vybraného podnikateľského subjektuNováková, P.Department of Accountancy (FEM)FEMDetails of topic0 / 2--
41.BTMajetková a finančná situácia v účtovníctve vybraného podnikateľského subjektuNováková, P.Department of Accountancy (FEM)FEMDetails of topic0 / 3--
42.DTMajetok, vlastné imanie a záväzky v účtovníctve vybraného podnikateľského subjektuNováková, P.Department of Accountancy (FEM)FEMDetails of topic0 / 2--
43.BTMajetok, vlastné imanie a záväzky v účtovníctve vybraného podnikateľského subjektuNováková, P.Department of Accountancy (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
44.DTMajetok, vlastné imanie a záväzky v účtovníctve vybraného podnikateľského subjektu.Kočner, M.Department of Accountancy (FEM)SUADetails of topic0 / ----
45.DTManažment vybraných odvetví živočíšnej výroby v agrosubjekteKozáková, J.Department of Management (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
46.DTManažment vybraných odvetví živočíšnej výroby v agrosubjekteKozáková, J.Department of Management (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
47.DTMarketing strategies for local food brand awareness and development: Lessons learnt from Slovak and Polish marketHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
48.BTMarketingové prístupy k produkcii, odbytu a spotrebe hovädzieho mäsa na SlovenskuRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
49.DTMotivácia a vedenie ľudí a ich vplyv na podnikovú kultúru Kadlečíková, M.Department of Management (FEM)SUADetails of topic0 / ----
50.DTMožnosti merania OOH kampane vo vybranom podnikateľskom subjekteBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
51.DTMožnosti zvyšovania úrovne vnímania podnikovej identity obchodnej spoločnostiKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic0 / 1--
52.BTNástroje online marketingu vo vybranom podnikuTóthová, D.Centre of Information Technologies (FEM)SUADetails of topic0 / ----
53.DisTPerspektíva produkcie a odbytu ovčích výrobkov v podmienkach Slovenskej republikyRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)D-ATMSUADetails of topic0 / ----
54.DTPodniková kultúra a etika vo vybranej obchodnej spoločnostiKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic0 / 1--
55.BTPodnikové vzdelávanie ako predpoklad zvyšovania výkonnosti zamestnancovŠeben Zaťková, T.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
56.DTPodpora exportu a zahraničného obchodu na Slovensku a v krajinách V4Pokrivčák, J.Department of Economic Policy (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
57.DTPorovnanie biometrie a online analytiky webovej platformy vybraného podnikateľského subjektuBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
58.DTPorovnanie komunikačnej politiky vybraných obchodných firiemKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic0 / 1--
59.BTPorovnanie kvality vybraných privátnych a tradičných značiek potravinárskych produktov vo vybraných obchodných reťazcochKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)B-OBPSUADetails of topic0 / ----
60.DTPriame zahraničné investíciePokrivčák, J.Department of Economic Policy (FEM)SUADetails of topic0 / ----
61.DTPRICE RELATIONS BETWEEN PRODUCTION AND SALE OF MEAT IN SLOVAKIARajčániová, M.Department of Economic Policy (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
62.BTPrínos Európskeho sociálneho fondu pre rozvoj regiónov SRPorubčan, P.Department of Social Science (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
63.BTProduction and consumption of the organic food.Zentková, I.Department of Economics (FEM)B-IBAEFEMDetails of topic0 / 1--
64.BTProduction and consumption of the organic food.Zentková, I.Department of Economics (FEM)B-IBASFEMDetails of topic0 / 1--
65.BTSociálno - komunikačné zručnosti manažérov ako efektívny nástroj vedenia ľudí.Poláček, M.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
66.BTSociálno - komunikačné zručnosti predajcov ako efektívny marketingový nástroj.Poláček, M.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
67.DTSpotrebiteľské správanie a jeho špecifiká na trhu piva a pivových nápojovRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Majer, I.
68.BTSpotrebiteľské vnímanie a interpretácia vonkajších atribútov vybraných mliečnych výrobkov v trhovom segmente stredoškolskej mládežeHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)B-OBPFEMDetails of topic0 / ----
69.DTThe Determinants of Foreign Direct Investment Inflows- In Case of Slovak republicNambuge, D. H.Department of Economic Policy (FEM)I-IEDSUADetails of topic0 / 1--
70.DTThe influence of foreign market with an agrarian commodity on domestic marketRichter, M.Department of Economics (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
71.BTThe influence of foreign market with an agrarian commodity on domestic marketRichter, M.Department of Economics (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
72.DTTraining of managers in the area of information and communication technologies as support for managerial competenciesPolakovič, P.Department of Informatics (FEM)SUADetails of topic0 / ----
73.BTÚčtovanie a evidencia obežného majetku vo vybranom podnikuNováková, P.Department of Accountancy (FEM)FEMDetails of topic0 / 2--
74.DTUplatňovanie princípov Corporate Social Responsibility (CSR) v praxi vybranej obchodnej firmyKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMSUADetails of topic0 / ----
75.DTVirtuálnych meny a ich využitie - história, vývoj, rozdelenie, využitieSerenčéš, P.Department of Finance (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
76.DTVolatility of Food PricesRajčániová, M.Department of Economic Policy (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
77.BTVplyv aróma marketingu na zmyslovú percepciu spotrebiteľaBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
78.BTVplyv ceny, kvality a iných vybraných faktorov na rozhodovanie sa spotrebiteľaRichter, M.Department of Economics (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Pallerová, D.
79.DTVplyv daní na formovanie dopytu po vybranej komoditeRichter, M.Department of Economics (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
80.BTVplyv farmaceutickej výroby na znečistenie povrchových vôd vo vybranom podnikuRajčániová, M.Department of Economic Policy (FEM)B-EEMFEMDetails of topic0 / 1--
81.DTVplyv osobnosti manažéra na úspešné vedenie ľudí vo vybranom podnikuKadlečíková, M.Department of Management (FEM)SUADetails of topic0 / ----
82.BTVPLYV VÝROBY BIOPALÍV NA POTRAVINOVÚ BEZPEČNOSŤRajčániová, M.Department of Economic Policy (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
83.BTVplyv zahraničného agrárneho obchodu s vybranou agrokomoditou na domáci trhRichter, M.Department of Economics (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
84.DTVplyv zahraničného agrárneho obchodu s vybranou agrokomoditou na domáci trhRichter, M.Department of Economics (FEM)FEMDetails of topic1 / 4 Jančová, M.
85.BTVplyv zahraničných investícií na firmy na slovenskom trhuBajusová, Z.Department of Economics (FEM)SUADetails of topic0 / ----
86.DTVplyv značky na nákupné rozhodnutie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľaKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic0 / 1--
87.BTVýber a adaptácia zamestnancov vo vybranom podnikuKadlečíková, M.Department of Management (FEM)SUADetails of topic1 / -- Oťapková, V.
88.DTVýber a adaptácia zamestnancov vo vybranom podnikuKadlečíková, M.Department of Management (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
89.DTVýdaje spotrebiteľov v SR, kvantifikácia vplyvu vybraných determinantov.Zentková, I.Department of Economics (FEM)I-BEFEMDetails of topic0 / ----
90.DTVyužitie spotrebiteľskej neurovedy v aróma marketingu vybraného podnikateľského subjektuBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / ----
91.BTVyužívanie Európskeho sociálneho fondu na riešenie nezamestnanosti mládežePorubčan, P.Department of Social Science (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
92.BTVyužívanie fondov EÚ vo vybranom regiónePorubčan, P.Department of Social Science (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
93.BTVývoj nezamestnanosti v SR a vybraného štátu v EÚBajusová, Z.Department of Economics (FEM)SUADetails of topic0 / ----
94.DTVýzvy žien pôsobiacich v manažmente a ich špecifické postavenieKadlečíková, M.Department of Management (FEM)SUADetails of topic0 / ----
95.DTVzdelávanie zamestnancov a štýl vedenia ľúdi ako súčasť podnikovej kultúryKadlečíková, M.Department of Management (FEM)SUADetails of topic0 / ----
96.BTZdaňovanie príjmov fyzických osôb vo vybraných krajinách EÚKrajčírová, R.Department of Accountancy (FEM)B-UCTFEMDetails of topic2 / 1 Gunárová, N.
Naňová, S.
97.BTZdaňovanie príjmov fyzických osôb vo vybraných krajinách EÚFerenczi Vaňová, A.Department of Accountancy (FEM)B-UCTSUADetails of topic0 / 1--
98.BTZdaňovanie príjmov právnických osôb vo vybraných krajinách EÚKrajčírová, R.Department of Accountancy (FEM)B-UCTFEMDetails of topic1 / 1 Paulíková, V.
99.BTZdaňovanie príjmov právnických osôb vo vybraných krajinách EÚFerenczi Vaňová, A.Department of Accountancy (FEM)B-UCTFEMDetails of topic0 / 1--
100.DTZdravie ako faktor kvality životaZentková, I.Department of Economics (FEM)I-BEFEMDetails of topic0 / ----
101.BTZdravotná starostlivosť ako faktor kvality životaZentková, I.Department of Economics (FEM)B-EKPFEMDetails of topic0 / ----
102.DTZdravotná starostlivosť ako faktor kvality životaZentková, I.Department of Economics (FEM)I-BEFEMDetails of topic0 / ----
103.DTZhodnotenie kalkulácie ceny vybraných mliečnych výrobkovFerenczi Vaňová, A.Department of Accountancy (FEM)I-EKPSUADetails of topic1 / 1 Hricová, V.
104.BTZhodnotenie likvidity v súbore poľnohospodárskych podnikovRábek, T.Department of Finance (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Janošťák, A.
105.BTZhodnotenie manažmentu ľudských zdrojov vo vybranom podniku Kadlečíková, M.Department of Management (FEM)SUADetails of topic1 / 2 Rupeková, R.
106.BTZhodnotenie marketingových aktivít vo vybranom podnikateľskom subjekteBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
107.BTZhodnotenie miestneho poplatku za komunálny odpadKrajčírová, R.Department of Accountancy (FEM)B-UCTFEMDetails of topic1 / 2 Grmanová, L.
108.DTZhodnotenie miestneho poplatku za komunálny odpad vo vybraných obciachFerenczi Vaňová, A.Department of Accountancy (FEM)SUADetails of topic1 / -- Poledník, T.
109.BTZhodnotenie miestnych daní a poplatkov vo vybraných obciachFerenczi Vaňová, A.Department of Accountancy (FEM)B-UCTFEMDetails of topic1 / 1 Porubská, P.
110.DTZhodnotenie miestnych daní a poplatkov vo vybraných obciachFerenczi Vaňová, A.Department of Accountancy (FEM)I-EKPFEMDetails of topic1 / 1 Nitryová, V.
111.BTZhodnotenie miestnych daní a poplatkov vo vybraných obciachFerenczi Vaňová, A.Department of Accountancy (FEM)B-UCTSUADetails of topic1 / 1 Némová, A.
112.DTZhodnotenie miestnych daní a poplatkov vo vybraných obciachKrajčírová, R.Department of Accountancy (FEM)I-EKPSUADetails of topic1 / 1 Borbélyová, E.
113.BTZhodnotenie vybraných daní v poľnohospodárskom družstveFerenczi Vaňová, A.Department of Accountancy (FEM)B-UCTFEMDetails of topic1 / 1 Bilická, L.
114.BTZhodnotenie vybraných nepriamych daní v daňovej sústave SRFerenczi Vaňová, A.Department of Accountancy (FEM)B-UCTSUADetails of topic0 / 1--
115.BTZhodnotenie vybraných nepriamych daní v daňovej sústave SRKrajčírová, R.Department of Accountancy (FEM)B-UCTFEMDetails of topic1 / 1 Pavelová, B.
116.BTZhodnotenie vybraných priamych daní v daňovej sústave SRKrajčírová, R.Department of Accountancy (FEM)B-UCTFEMDetails of topic2 / 1 Benďáková, T.
Bujna, D.
117.BTZhodnotenie vybraných priamych daní v daňovej sústave SRFerenczi Vaňová, A.Department of Accountancy (FEM)B-UCTFEMDetails of topic1 / 1 Obložinská, E.
118.BTZhodnotenie vybraných priamych daní v daňovej sústave SRFerenczi Vaňová, A.Department of Accountancy (FEM)B-UCTFEMDetails of topic1 / 1 Šišmišová, L.
119.BTZhodnotenie vybraných priamych daní v daňovej sústave SRKrajčírová, R.Department of Accountancy (FEM)B-UCTFEMDetails of topic1 / 2 Greškovič, E.
120.DTZisťovanie kvality mlieka prostredníctvom vybranej metódy manažmentu kvalityKapsdorferová, Z.Department of Management (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
121.BTŽivotné prostredie ako faktor kvality životaZentková, I.Department of Economics (FEM)B-EKPFEMDetails of topic1 / -- Betková, D.