Summary of topics offered - Department of Marketing and Trade (FEM)

Application shows list of current and approved topics offered under the selected department or under all its subordinate departments. You can limit the list of topics by the following criteria:

Type of thesis:
Study programme:
Topic supervisor:

* | A | C | Č | D | E | F | G | H | I | K | M | N | O | P | R | S | Š | T | U | V | Z

Ord.TypeTopicThesis supervisorSupervising departmentStudy programmeTrackIntended forDetailsOccupied/Max.Project participants
1.DTAnalýza spotrebiteľského správania ekologicky uvedomelého spotrebiteľa na trhu potravínRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Katrušin, M.
2.DTAnalýza vybraných faktorov predikujúcich spotrebiteľské správanie na trhu mliečnych výrobkovRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Benčeková, D.
3.DTAplikácia inovatívnych marketingových prístupov pri predaji mlieka a mliečnych produktovBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Kováčiková, A.
4.DTAróma ako faktor tvorby kvality prostredia a značky vo výrobe, obchode a službáchHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / 1 Poláčiková, V.
5.DTAróma marketing, ako nástroj zvýšenia obratu vo vybranom podnikateľskom subjekteBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Duchoňová, T.
6.DTAróma marketing: Nasadenie vône vo vybranej kaviarniPaluchová, J.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / -- Mareková, K.
7.DTAspekty offline spotrebiteľského správania pri výbere potravín na domácom a zahraničnom trhuHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
8.DTAspekty ochrany spotrebiteľa na trhu s potravinamiRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
9.BTConsumer preferences on the market of (the product)Moroz, S.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
10.DTCorporate communication ako jeden zo základných prvkov corporate identityKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic0 / 1--
11.DTCSR (Spoločensky zodpovedné podnikanie) ako prostriedok budovania pozitívneho firemného imidžuKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Drgoňová, R.
12.DTČerstvé lokálne potraviny a ich vizibilita vo vybraných krajinách V4Horská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / 1 Hajdáková, P.
13.DisTDeterminanty konkurencieschopnosti sektora ovocia a zeleniny v podmienkach Slovenskej republikyRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)D-ATMSUADetails of topic0 / ----
14.DTDispozičné riešenie a merchandising vybraných mliečnych výrobkov v praxi maloobchoduBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Benčičová, M.
15.DTDynamické vlastnosti osobnosti ako faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie na trhu s potravinamiRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Holá, M.
16.BTEvaluation of sales activities of (the company)Moroz, S.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
17.DTFacereader, ako nástroj implicitného porovnania senzorického vnímania mliečnych produktovBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Sýkorová, S.
18.BTFaktory atraktívnosti komunikácie FEM SPU v Nitre na sociálnych sieťachHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)B-OBPFEMDetails of topic1 / 1 Gatialová, A.
19.DTFaktory ovplyvňujúce plytvanie potravinárskymi produktmiNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Haspra, M.
20.DTFaktory podnikateľskej úspešnosti vo vybranom podnikateľskom subjekteHambálková, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Čížiková, N.
21.BTFiremná komunikácia ako atribút budovania firemnej identityKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / ----
22.DTFiremná komunikácia ako atribút budovania firemnej identityKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Košičiarová, V.
23.DTFiremná komunikácia ako jeden z atribútov firemnej identityKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMSUADetails of topic0 / ----
24.DTFood marketing v segmente mlieka a mliečnych výrobkov a jeho vplyv na spotrebiteľaKádeková, Z.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Dadová, P.
25.BTGenerácia Z ako cieľová skupina v marketingovej komunikáciiNeomániová, K.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
26.BTGreenwasching - nekalé praktiky na trhu spotrebiteľovHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
27.BTHodnotenie podnikovej kultúry ako súčasti podnikovej identity vybranej medzinárodnej spoločnostiKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)B-OBPFEMDetails of topic0 / 1--
28.DTImpact of globalization on marketing at agri-food marketsHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
29.BTImplementácia aróma marketingu vo vybranom podnikateľskom subjekteBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Kucháriková, E.
30.BTImprovement of the marketing strategy of (the company)Moroz, S.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Angyalová, V.
31.BTInfluenceri ako novodobý fenomén marketingovej komunikácieNeomániová, K.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Bártová, P.
32.BTIntercultural consumer studies in the perception and consumption of musli bars in Slovakia and ChinaHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / ----
33.BTIntercultural consumer studies in the perception and consumption of musli bars in Slovakia and ChinaHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
34.BTIntercultural consumer studies in the perception and consumption of musli bars in Slovakia and ChinaHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / ----
35.DTInterkultúrna štúdia spotrebiteľského vnímania a interpretácie vonkajších atribútov mliečnych výrobkovHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMSUADetails of topic1 / 1 Zemková, A.
36.BTInterkultúrne spotrebiteľské štúdie vnímania a spotreby musli tyčiniek na Slovensku a v ČíneHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
37.DTKomparácia a význam predaja v novom a starom formáte McDonald´sPaluchová, J.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / -- Kahanová, D.
38.DTKomparácia privátnych maloobchodných značiek a ich vplyv na kúpu potravín na Slovensku.Kubicová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Zacharová, J.
39.DTKomparácia privátnych značiek vybraných druhov potravínRécky, R.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / 1 Nemcová, M.
40.DTKomparácia spotrebiteľských preferencií pri výbere pečiva vo vybraných vekových kategóriachHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Hoštáková, L.
41.DTKomparatívna analýza vybraných druhov mlieka so zameraním na preferencie spotrebiteľovHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Hubinská, M.
42.DTKomunikácia vybranej značky v online prostredíNeomániová, K.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
43.DTKomunikačná politika vybraného podniku ako efektívny nástroj predaja produktovKádeková, Z.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Simić Zuzíková, N.
44.BTKvalita poskytovaných služieb ako rozhodovací faktor pri budovaní imidžu vybraného podnikuKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Miháliková, D.
45.BTKvalita poskytovaných služieb ako rozhodovací faktor pri budovaní imidžu vybraného podnikuKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)B-OBPSUADetails of topic0 / ----
46.DTManažment hotelovej prevádzky – zhodnotenie kvality poskytovaných služieb vo vybranej hotelovej prevádzkeKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Mlynaričová, M.
47.BTManipulation Tactics and Consumer BehaviorKádeková, Z.Department of Marketing and Trade (FEM)B-IBAEFEMDetails of topic1 / 1 Jovanovič, D.
48.DTMarketing approaches on production and sale of (the product) in (the country)Moroz, S.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
49.BTMarketing kaviarenskej kultúry a faktory úspechu siete kaviarní Café DiasHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Rusková, A.
50.DTMarketing odpadu: Udržateľné tendencie v zodpovednej spotrebePaluchová, J.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / -- Juríková, B.
51.DTMarketing strategies for local food brand awareness and development: Lessons learnt from Slovak and Polish marketHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
52.DisTMarketing 3.0: jeho vplyv na trendy v agropotravinárskom komplexe a spotrebiteľské správanie na trhu výrobkov zdravej výživyNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)D-ATMFEMDetails of topic0 / 1--
53.DTMarketingová komunikácia a vernostné programy ako nástroj ovplyvňovania spotrebiteľaRécky, R.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / 1 Bojdová, K.
54.DTMarketingová komunikácia vo vybranom agropotravinárskom podnikuHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Chovanová, A.
55.DTMarketingová komunikácia zameraná na generáciu mileniálovNeomániová, K.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Škultétyová, V.
56.DTMarketingová stratégia modrého oceánu a jej využitie vo vybranej spoločnostiKádeková, Z.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Matejov, M.
57.DTMarketingová stratégia vybranej spoločnosti.Kubicová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Nagyová, N.
58.DTMarketingové aktivity vybranej prevádzky služieb a využitie marketingového nástroja na prilákanie nových zákazníkovPaluchová, J.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / -- Rybanská, R.
59.BTMarketingové prístupy k produkcii, odbytu a spotrebe hovädzieho mäsa na SlovenskuRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
60.DTMarketingové prístupy k výrobe, odbytu a spotrebe hrozna a vína v podmienkach Slovenskej republikyRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Staňová, A.
61.DTMarketingové prístupy k výrobe, odbytu a spotrebe olejnín v podmienkach Slovenskej republikyRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Staňová, A.
62.DTMarketingové prístupy k vertikále výroby, spracovania a odbytu olejnín a JRTORécky, R.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / 1 Barcaj, P.
63.DTMerchandising mliečnych výrobkov vo vybraných predajniachRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Bartová, Z.
64.DTMerchandising mliečnych výrobkov vo vybraných predajniachRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
65.BTMileniáli ako cieľová skupina v marketingovej komunikáciiNeomániová, K.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
66.DTModerné formy marketingovej komunikácieRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
67.BTModerné formy marketingovej komunikácieRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Géci, J.
68.DTMotivácia zamestnancov vo vybranom malom pivovare ako faktor úspešnej marketingovej komunikácieRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
69.DTMotívy a bariéry nákupu a predaja potravín cez internet na Slovensku.Kubicová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Odvarková, J.
70.DTMožnosti merania OOH kampane vo vybranom podnikateľskom subjekteBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Vailingová, Z.
71.DTMožnosti zvyšovania úrovne vnímania podnikovej identity obchodnej spoločnostiKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic0 / 1--
72.BTNatívna reklama ako spôsob posilnenia znalosti značky na trhuNeomániová, K.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
73.DTNatívna reklama ako súčasť modernej online komunikácieNeomániová, K.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
74.DTNávrh marketingovej stratégie vo vybranom poľnohospodárskom podnikuRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Poláčiková, D.
75.DTNávrh marketingovej stratégie vo vybranom potravinárskom podnikuRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Vršecká, M.
76.BTNekalé praktiky marketinguHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Pospišilová, E.
77.BTNové trendy v marketingu, marketingovej komunikácii a ich vplyv na správanie spotrebiteľaHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Rožníková, L.
78.DTNový produkt vybranej spoločnosti a jeho uvedenie na trhKádeková, Z.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Kaláberová, K.
79.DTOnline a offline komunikačné aktivity vybraného podnikateľského subjektuNeomániová, K.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Skruteková, A.
80.DTOsobnosť spotrebiteľa a jej vplyv na emocionálne správanie a rozhodovanie spotrebiteľa na trhu výrobkov z kravského mliekaNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
81.DTOsobnosť spotrebiteľa a jej vplyv na emocionálne správanie a rozhodovanie spotrebiteľa na trhu výrobkov z ovčieho mliekaRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
82.DTOsobnosť spotrebiteľa a jej vplyv na emocionálne správanie a rozhodovanie spotrebiteľa na trhu výrobkov z ovčieho mliekaNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
83.DTOsobnosť spotrebiteľa a jej vplyv na emocionálne správanie a rozhodovanie spotrebiteľa na trhu výrobkov z kravského mliekaNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / ----
84.DTOsobnosť spotrebiteľa a jej vplyv na emocionálne správanie a rozhodovanie spotrebiteľa na trhu výrobkov z ovčieho mliekaNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / ----
85.BTPeculiarities of export marketing of (the company)Moroz, S.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
86.DTPeculiarities of the market of agricultural products of (the country)Moroz, S.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
87.BTPeculiarities of the use of the marketing mix in (the company)Moroz, S.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Šimurka, R.
88.DisTPerspektíva produkcie a odbytu ovčích výrobkov v podmienkach Slovenskej republikyRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)D-ATMSUADetails of topic0 / ----
89.DTPlánovanie ako súčasť manažmentu vybranej obchodnej firmyKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Dermeková, G.
90.DTPlytvanie potravinami z pohľadu rôznych vekových skupín spotrebiteľovNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic3 / 1 Vágaiová, N.
Žatko, P.
Vöröšová, L.
91.DTPodniková kultúra a etika vo vybranej obchodnej spoločnostiKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic0 / 1--
92.DTPorovnanie biometrie a online analytiky webovej platformy vybraného podnikateľského subjektuBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Mazan, P.
93.BTPorovnanie komunikačnej politiky vybraných obchodných firiemKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic0 / 1--
94.DTPorovnanie komunikačnej politiky vybraných obchodných firiemKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic0 / 1--
95.BTPorovnanie kvality vybraných privátnych a tradičných značiek potravinárskych produktov vo vybraných obchodných reťazcochKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)B-OBPSUADetails of topic0 / ----
96.DTPostavenie malých a rodinných fariem na SlovenskuRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
97.BTPostavenie malých fariem v podmienkach slovenského poľnohospodárstvaRovný, P.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
98.BTPosúdenie výkonnosti a konkurencieschopnosti zahraničného agrárneho obchodu SR voči tretím krajinámHambálková, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
99.DTPozícia zahraničného agrárneho obchodu v rámci Vyšegrádskej štvorkyHambálková, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Uramová Hricková, S.
100.DTPozicioning regionálnych potravín vo vybranom reťazci a návrh zlepšenia ich predajnostiPaluchová, J.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / -- Dunková, N.
101.DTPredaj ako faktor ovplyvňujúci tržby vo vybranom podniku.Kubicová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Melichová, V.
102.DTPredaj z dvora ako forma priameho predaja poľnohospodárskych produktovRécky, R.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / 1 Balážik, P. Ľ.
103.DTPreferencie spotrebiteľa na trhu vybraných druhov mlieka a mliečnych produktov.Kubicová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Táčovská, V.
104.DTPsychológia spotrebiteľského správania – faktory odrádzajúce spotrebiteľa od nákupu vybraných potravínRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Horváthová, V.
105.DTRegionálne aspekty rozvoja cestovného ruchu a vidieckeho turizmu na SlovenskuHambálková, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Švikovič, D.
106.DTRetro marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vo vybranej spoločnostiKádeková, Z.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Surkošová, M.
107.DTRiešenie zahranično-obchodných vzťahov SR vo sfére poľnohospodárstva a agropotravinárstvaHambálková, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Kolecsányiová, H.
108.DTSkúmanie vybraných demografických charakteristík spotrebiteľského správania v segmente zeleninyPaluchová, J.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / -- Šebőková, D.
109.BTSlužby a ich kvalita, ako rozhodovací faktor pri budovaní imidžu vybraného podnikuKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Kováč, M.
110.DTSpoločenská zodpovednosť ako strategický nástroj riadenia ľudských zdrojov vo vybranej akciovej spoločnostiHambálková, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Blehová, M.
111.DTSpotrebiteľské preferencie na trhu ovociaHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Lehocká, Z.
112.DTSpotrebiteľské správanie a vnímanie duálnej kvality potravínRécky, R.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / 1 Krajčiová, K.
113.DTSpotrebiteľské správanie na trhu mlieka a mliečnych produktov.Kubicová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Švolíková, P.
114.DTSpotrebiteľské správanie na trhu vína.Kubicová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Bóriková, K.
115.DTSpotrebiteľské správanie pri nákupe vybraných druhov potravínRécky, R.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic2 / 2 Ondreášová, F.
Viglaský, L.
116.DTSpotrebiteľské správanie so zameraním na slovenské potravinyRécky, R.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMSUADetails of topic1 / 1 Poláková, L.
117.BTSpotrebiteľské vnímanie a interpretácia vonkajších atribútov vybraných mliečnych výrobkov v trhovom segmente stredoškolskej mládežeHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)B-OBPFEMDetails of topic0 / ----
118.DTSpotrebiteľské vnímanie a interpretácia vonkajších atribútov mliečnych výrobkov vo vybranom trhovom segmenteHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / 1 Sabová, M.
119.DTSúčasné trendy marketingu sociálnych sietí mliekarenských podnikovKádeková, Z.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Kollárová, M.
120.BTSymbolika a význam farieb v reklameHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Krahulcová, N.
121.DTŠtúdium afektívnych a kognitívnych procesov zákazníkov v offline a online prostredí spoločnosti In CupleHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Beňovičová, K.
122.DTTeambuilding ako prostriedok budovania silnej podnikovej kultúryKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Bátorová, M.
123.DTTemperament spotrebiteľa ako faktor ovplyvňujúci nákupné správanie potravínRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Hrižová, K.
124.BTTeoretické a praktické aspekty uplatňovania senzorického marketingu v maloobchodeHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)B-OBPFEMDetails of topic0 / 2--
125.BTTeória a prax medzinárodného marketingu vo vybranej spoločnostiHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)B-OBPFEMDetails of topic0 / 2--
126.DTThe current situation on the market of (the product) in (the country)Moroz, S.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
127.DTThe elaboration of the marketing strategy of (the company)Moroz, S.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
128.DTThe promotion strategy regarding a new product on the market of (the company)Moroz, S.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
129.DTTrendy v agroturizme a návrh koncepcie zatraktívnenia trendov na vybraných trhochPaluchová, J.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / -- Milan, J.
130.DTTrh mlieka a mliečnych produktov.Kubicová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Pavúčková, K.
131.BTUplatňovanie influencer marketingu v segmente potravínNeomániová, K.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
132.DTUplatňovanie influencer marketingu v segmente potravínNeomániová, K.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / ----
133.DTUplatňovanie princípov Corporate Social Responsibility (CSR) v praxi vybranej obchodnej firmyKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMSUADetails of topic0 / ----
134.DTUplatňovanie zeleného marketingu v oblasti bioproduktovHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Holečková, D.
135.DTVôňa ako marketingový a strategický nástroj na posilnenie imidžu značkyNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
136.BTVplyv aróma marketingu na zmyslovú percepciu spotrebiteľaBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Gendiar, S. N.
137.DTVplyv aroma marketingu na rast príjmov z predaja vo vybranej maloobchodnej prevádzkeNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Felberová, E.
138.BTVplyv audiovizuálnej reklamy na spotrebiteľské správanie vybranej vekovej kategórie spotrebiteľovRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Blahovská, K.
139.DTVplyv marketingovej komunikácie na rozvoj mikroregiónuRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
140.BTVplyv marketingovej komunikácie vybraného potravinárskeho produktu na spotrebiteľské správanieRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Cipková, K.
141.DTVplyv nasadenia marketingového nástroja a dopad na predaj vybraného produktuPaluchová, J.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / -- Knížatová, D.
142.DTVplyv osobnostných charakteristík na správanie spotrebiteľov na trhu potravínNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Klučiar, P.
143.DTVplyv produktového dizajnu a balenia mlieka a vybraných mliečnych výrobkov na nákupného rozhodovanie zákazníkaNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic2 / 2 Jamrichová, M.
Šranková, M.
144.DTVplyv produktového dizajnu a balenia výrobkov z ovčieho mlieka na nákupného rozhodovanie zákazníkaNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 2 Režová, S.
145.DTVplyv reklamy na preferencie spotrebiteľa na trhu potravín.Kubicová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Arpáš, P.
146.BTVplyv reklamy vybraného potravinárskeho produktu na spotrebiteľské správanieRybanská, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Čapeková, M.
147.DTVplyv vonkajších a vnútorných faktorov na podnikateľskú úspešnosť vybranej obchodnej firmyHambálková, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Teleková, N.
148.DTVplyv značky na nákupné rozhodnutie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľaKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Jančíková, B.
149.DTVplyv značky na nákupné rozhodnutie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľaKošičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic0 / 1--
150.DTVplyv značky na spotrebiteľské správanie pri nákupe potravínRécky, R.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / 1 Bombová, T.
151.DisTVyužitie inovatívnych výskumných riešení pri sledovaní vplyvu aróm na emócie spotrebiteľov vo vybranom podnikateľskom subjekteHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)D-ATMFEMDetails of topic0 / ----
152.DisTVyužitie kvantitatívnych metód pre optimalizáciu marketingovej podpory vybraných prvkov zdravého životného štýlu cieľovému zákazníkoviHorská, E.Department of Marketing and Trade (FEM)D-ATMFEMDetails of topic0 / ----
153.BTVyužitie nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranom podniku.Kubicová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Marget, R.
154.DTVyužitie spotrebiteľskej neurovedy v aróma marketingu vybraného podnikateľského subjektuBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / -- Mikláš, M.
155.DTVyužitie vybraného marketingového nástroja pri uvádzaní nového produktu na trhPaluchová, J.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / -- Hrnčár, M.
156.DTVyužívanie moderných foriem financovania podnikateľskej činnostiHambálková, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Salva, P.
157.DTVývojové trendy vo výkonnosti vybraného odvetvia potravinárskeho priemysluHambálková, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Baraová, G.
158.DTVýznam rozšírenia produktového portfólia a dopad na nákupné rozhodovanie spotrebiteľaPaluchová, J.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / -- Blahová, M.
159.DTZhodnotenie a návrh marketingovej komunikácie pre vybraný podnikNagyová, Ľ.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Tropp, J.
160.DTZhodnotenie jednotlivých nástrojov marketingového mixu vo vybranom podnikuKádeková, Z.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Šormanová, S.
161.DTZhodnotenie marketingovej stratégie vybraného podnikuKádeková, Z.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Moravský, I.
162.BTZhodnotenie marketingových aktivít vo vybranom podnikateľskom subjekteBerčík, J.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / -- Krbušíková, K.
163.BTZhodnotenie marketingových aktivít vo vybranom podnikuHolotová, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
164.DTZhodnotenie nástrojov marketingového mixu vybraného potravinárskeho podnikuRécky, R.Department of Marketing and Trade (FEM)I-AOMFEMDetails of topic1 / 1 Božik, L.
165.DTZhodnotenie výkonnosti a konkurencieschopnosti zahraničného agrárneho obchodu voči tretím krajinámHambálková, M.Department of Marketing and Trade (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Turanovičová, A.
166.DTZhodnotenie využívania nástrojov produktovej a komunikačnej politiky vo vybranom potravinárskom podnikuKádeková, Z.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Strapecová, P.
167.DTZnačka kvality a jej vnímanie zo strany mladých ľudí (do 25 rokov)Košičiarová, I.Department of Marketing and Trade (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Kuklišová, B.