Summary of topics offered - Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)

Application shows list of current and approved topics offered under the selected department or under all its subordinate departments. You can limit the list of topics by the following criteria:

Use the following filter to restrict the displayed records.

Type of thesis:
Topic supervisor:

* | A | K | N | O | P | S | V | Z

Ord.TypeTopicThesis supervisorSupervising departmentIntended forDetailsOccupied/Max.Project participants
1.DTAnti-konzumerizmus ako nový trend v marketingovej komunikácii na trhu potravínRybanská, J.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)SUADetails of topic1 / 1 Mladá, M.
2.DTKvalita života ako faktor ovplyvňujúci sklony spotrebiteľa plytvať potravinovými zdrojmiRybanská, J.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Belovičová, K.
3.DTNegatívne emócie v marketingovej komunikácii a ich vplyv na spotrebiteľské správanie na trhu potravínRybanská, J.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Ácsová, B.
4.BTObsahový marketing ako nástroj na znižovanie plytvania potravinamiRybanská, J.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
5.BTPersonalizovaný marketing ako nástroj na znižovanie plytvania potravinamiRybanská, J.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
6.BTPodnikové vzdelávanie ako predpoklad zvyšovania výkonnosti zamestnancovŠeben Zaťková, T.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
7.BTSociálne zručnosti manažérov ako efektívny nástroj vedenia ľudí.Poláček, M.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
8.BTSociálne zručnosti predajcov ako efektívny marketingový nástroj.Poláček, M.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
9.BTSociálny marketing a zero waste životný štýlRybanská, J.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Galandová, Ľ.
10.DTSociálny marketing ako spôsob na dosahovanie cieľov udržateľného rozvoja Agendy 2030Rybanská, J.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
11.BTVplyv marketingovej komunikácie na plytvanie potravinovými zdrojmiRybanská, J.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
12.BTVýznam psychológie spotrebiteľa v marketingu potravínRybanská, J.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic0 / 1--
13.DTZero waste životný štýl a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie na trhu potravínRybanská, J.Centre of Education and Psychological Counseling (FEM)FEMDetails of topic1 / 1 Kraslanová, M.