Katedra marketingu a obchodu (FEM) - zoznam publikácií

Aplikácia zobrazuje zoznam publikácií odborníkov vybraného pracoviska. Vzťah publikácie k pracovisku je možné upravovať v aplikácii Moje a mnou spravované publikácie v rámci editovania danej publikácie. Voľba pracoviska sa nachádza v údajoch spoločných pre všetky druhy publikácií, konkrétne pod voľbou odboru publikácie.

Druh:
Rok:
Zoraďovať podľa:

Počet nájdených záznamov: 27

PublikácieDruh výsledkuPopis KPČRokPodrobnosti
A modern approach to product portfolio management for the ICT-industry
Paletta, Matthias
A modern approach to product portfolio management for the ICT-industry. Göttingen  : Cuvillier Verlag. (2019), ISBN 978-3-73698-952-8.
elektronické dokumenty (textové a hypertextové dokumenty, databáze, prezentácie)Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií.2019Podrobnosti
A new approach to sustainable reporting: responsible communication between company and stakeholders in conditions of Slovak food industry
Holienčinová, Mária -- Nagyová, Ľudmila
A new approach to sustainable reporting: responsible communication between company and stakeholders in conditions of Slovak food industry. In: Smart technology trends in industrial and business management. Cham: Springer, 2019. s. 291--301. ISBN 978-3-319-76997-4 (brož.).
kapitola v knihePublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách2019Podrobnosti
Application of electronic nose for determination of Slovak cheese authentication based on aroma profile
Štefániková, Jana -- Nagyová, Veronika -- Hynšt, Matej -- Vietoris, Vladimír -- Martišová, Patrícia -- Nagyová, Ľudmila
Application of electronic nose for determination of Slovak cheese authentication based on aroma profile. In Potravinárstvo. 13, 1 (2019), s. 262--267. ISSN 1337-0960.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS2019Podrobnosti
Application of MALDI-TOF mass spectrometry for identification of bacteria isolated from traditional Slovak cheese “Parenica”
Kačániová, Miroslava -- Kunová, Simona -- Nagyová, Ľudmila -- Horská, Elena -- Haščík, Peter -- Terentjeva, Margarita
Application of MALDI-TOF mass spectrometry for identification of bacteria isolated from traditional Slovak cheese “Parenica”. In Journal of Microbiology, Biotechnology and Food Sciences. 8, 6 (2019), s. 1294--1297. ISSN 1338-5178.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS2019Podrobnosti
Consumer behaviour and promotional strategies differences on the market of milk in Turkey and Slovakia
Rybanská, Jana -- Polat, Dogukan -- Nagyová, Ľudmila -- Géci, Andrej
Consumer behaviour and promotional strategies differences on the market of milk in Turkey and Slovakia. In 3rd International conference on Food and agricultural economics. Alanya: Alanya Alaaddin Keykubat University, 2019, s. 108--116. ISBN 978-605-81058-1-2 (brož.).
článok v zborníkuPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách2019Podrobnosti
Consumer behaviour of seniors on the milk market in Slovakia: silver persuading techniques
Rybanská, Jana -- Nagyová, Ľudmila -- Andocsová, Alexandra -- Géci, Andrej
Consumer behaviour of seniors on the milk market in Slovakia: silver persuading techniques.  In Economics, management, finance and social attributtes of economic system (EMFSA 2019). Považská Bystrica : BCSS. L.L.C. (2019), s. 71. ISBN 978-80-8154-269-5. URL: https://www.csr-pub.eu/files/EMFSA%202019-Proceedings%20of%20abstract%20(1).pdf.
článok v elektronickom zdrojiAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií2019Podrobnosti
Consumer behaviour of young generation on Slovakia towards cocoa-enriched honey
Šedík, Peter -- Horská, Elena -- Ivanišová, Eva -- Kačániová, Miroslava -- Krasnodębski, Andrzej
Consumer behaviour of young generation on Slovakia towards cocoa-enriched honey. In Potravinárstvo. 13, 1 (2019), s. 18--24. ISSN 1337-0960.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS2019Podrobnosti
Consumers´ awareness of food safety
Nagyová, Ľudmila -- Andocsová, Alexandra -- Géci, Andrej -- Zajác, Peter -- Palkovič, Jozef -- Košičiarová, Ingrida -- Golian, Jozef
Consumers´ awareness of food safety. In Potravinárstvo. 13, 1 (2019), s. 8--17. ISSN 1337-0960.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS2019Podrobnosti
Convergence in the information and communication technology industry (ICT-Industry)
Paletta, Matthias
Convergence in the information and communication technology industry (ICT-Industry). In Interdisciplinary journal of research and development. 5, 2 (2019), s. 2410--3411. ISSN 2313-058X.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch; od roku 2013 Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch2019Podrobnosti
Decision-making process of tomatoes buying in generation Z: case study of Nitra region in the Slovak Republic
Šugrová, Michaela -- Plachý, Marek -- Nagyová, Ľudmila -- Šumichrast, Jozef
Decision-making process of tomatoes buying in generation Z: case study of Nitra region in the Slovak Republic.  In Economics, management, finance and social attributtes of economic system (EMFSA 2019). Považská Bystrica : BCSS. L.L.C. (2019), s. 77. ISBN 978-80-8154-269-5. URL: https://www.csr-pub.eu/files/EMFSA%202019-Proceedings%20of%20abstract%20(1).pdf.
článok v elektronickom zdrojiAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií2019Podrobnosti
Diverstity of microorganisms in the traditional Slovak cheese
Kačániová, Miroslava -- Kunová, Simona -- Horská, Elena -- Nagyová, Ľudmila -- Puchalski, Czeslaw -- Haščík, Peter -- Terentjeva, Margarita
Diverstity of microorganisms in the traditional Slovak cheese. In Potravinárstvo. 13, 1 (2019), s. 532--537. ISSN 1337-0960.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS2019Podrobnosti
Efektívnosť využívania vybraných sociálnych sietí malými farmármi, ktorí ponúkajú lokálne mliečne výrobky na území Slovenska: The efficiency of using social networks by small scale farmers who provide local dairy products in Slovakia
Petriľák, Marek -- Martovič, Matej -- Horská, Elena
Efektívnosť využívania vybraných sociálnych sietí malými farmármi, ktorí ponúkajú lokálne mliečne výrobky na území Slovenska: The efficiency of using social networks by small scale farmers who provide local dairy products in Slovakia.  In Quo vadis massmedia & marketing. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda. (2019), s. 161--168.
článok v elektronickom zdrojiPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách.2019Podrobnosti
Evaluation of interaction between chosen indicators of development of regions in Ukraine
Horská, Elena -- Moroz, Serhiy -- Poláková, Zuzana -- Nagyová, Ľudmila -- Paska, Ihor
Evaluation of interaction between chosen indicators of development of regions in Ukraine. In Equilibrium. 14, 2 (2019), s. 341--357. ISSN 1689-765X.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS2019Podrobnosti
Milk product packaging features as the key factor of successful canvassing techniques
Rybanská, Jana -- Nagyová, Ľudmila -- Horská, Elena
Milk product packaging features as the key factor of successful canvassing techniques. In Economic science for rural development. Jelgava: Latvijas Lauksaimniecības universitāte. Ekonomikas fakultāte, 2019, s. 338--345. ISBN 978-9984-48-321-4 (brož.).
článok v zborníkuPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách2019Podrobnosti
Neuromarketing and the decision-kaking process of the generation Y wine consumers in the Slovak Republic
Němcová, Jana -- Berčík, Jakub
Neuromarketing and the decision-kaking process of the generation Y wine consumers in the Slovak Republic. In Potravinárstvo. 13, 1 (2019), s. 38--45. ISSN 1337-0960.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS2019Podrobnosti
Neuromarketing and the decision-kaking process of the generation Y wine consumers in the Slovak Republic
Němcová, Jana -- Berčík, Jakub
Neuromarketing and the decision-kaking process of the generation Y wine consumers in the Slovak Republic. In Potravinárstvo. 13, 1 (2019), s. 38--45. ISSN 1337-0960.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS2019Podrobnosti
Neuromarketing for evaluating new technologies in marketing management
Berčík, Jakub -- Paluchová, Johana -- Gálová, Jana
Neuromarketing for evaluating new technologies in marketing management. In Production Management and Business Development. Leiden: Taylor & Francis Group, 2019, s. 17--20. ISBN 978-1-138-60415-5 (brož.).
článok v zborníkuPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách.2019Podrobnosti
Overview of product portfolio management
Paletta, Matthias
Overview of product portfolio management. Göttingen  : Cuvillier Verlag. (2019), ISBN 978-3-73698-945-0. URL: https://cuvillier.de/de/shop/publications/7985.
elektronické dokumenty (textové a hypertextové dokumenty, databáze, prezentácie)Práce zverejnené na internete2019Podrobnosti
Prevalence of yeasts in locally produced cheese
Kačániová, Miroslava -- Felšöciová, Soňa -- Haščík, Peter -- Nagyová, Ľudmila -- Horská, Elena -- Kunová, Simona -- Terentjeva, Margarita
Prevalence of yeasts in locally produced cheese. In Lucrări ştiinţifice. Zootehnie şi biotehnologii. 52, 1 (2019), s. 89--94. ISSN 1841-9364.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch; od roku 2013 Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch2019Podrobnosti
Spoločenská marketingová koncepcia a PR v praxi podnikov
Kádeková, Zdenka
Spoločenská marketingová koncepcia a PR v praxi podnikov. 1. vyd. Praha : Verbum, 2019. 177 s. ISBN 978-80-87800-57-7.
odborná knihaVedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách2019Podrobnosti
Systém pro získávání a/nebo zpracování neuromarketingových dat: úžitný vzor č. 32837: dátum zápisu 14.05.2019
Berčík, Jakub -- Bajús, Ján -- Nagyová, Ľudmila -- Horská, Elena
Systém pro získávání a/nebo zpracování neuromarketingových dat: úžitný vzor č. 32837: dátum zápisu 14.05.2019. BERČÍK, J. -- BAJÚS, J. -- NAGYOVÁ, Ľ. -- HORSKÁ, E.
patent alebo iný výsledok chránený podľa zvláštnych právnych predpisovAutorské osvedčenia, patenty, objavy2019Podrobnosti
The importance of milk and dairy products consumption as a part of rational nutrition
Kubicová, Ľubica -- Predanocyová, Kristína -- Kádeková, Zdenka
The importance of milk and dairy products consumption as a part of rational nutrition. In Potravinárstvo. 13, 1 (2019), s. 234--243. ISSN 1337-0960.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS2019Podrobnosti
The use of eye-tracker and face reader as useful consumer neuroscience tools within logo creation
Neomániová, Katarína -- Berčík, Jakub -- Pavelka, Anka
The use of eye-tracker and face reader as useful consumer neuroscience tools within logo creation. In Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 67, 4 (2019), s. 1061--1070. ISSN 1211-8516.
článok v odbornom periodikuVedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS2019Podrobnosti
Use of Electroencephalography and Face Biometrics for Evaluation of Christmas Aromatic Compounds
Paluchová, Johana -- Berčík, Jakub -- Benda Prokeinová, Renáta
Use of Electroencephalography and Face Biometrics for Evaluation of Christmas Aromatic Compounds. In People : international journal of social sciences. 5, 1 (2019), s. 609--622. ISBN 2454-5899 online.
článok v odbornom periodikuPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách2019Podrobnosti
V zahraničí bežné: propagácia domácej zeleniny a komunikácia so spotrebiteľom
Šugrová, Michaela
V zahraničí bežné: propagácia domácej zeleniny a komunikácia so spotrebiteľom. In Roľnícke noviny. 90, 8 (2019), s. 14. ISBN 0231– 6617.
článok v odbornom periodikuOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch; od roku 2013 Odborné práce v ostatných domácich časopisoch2019Podrobnosti
Vedenie a motivácia ako atribúty podnikovej kultúry medzinárodnej spoločnosti
Košičiarová, Ingrida
Vedenie a motivácia ako atribúty podnikovej kultúry medzinárodnej spoločnosti. 1. vyd. Praha - Neratovice : Verbum, 2019. 168 s. ISBN 978-80-87800-56-0.
odborná knihaVedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách2019Podrobnosti
Využitie elektronického panelu pri hodnotení údených parených syrov zo Slovenska: The use of electronic panel for the control of smoked steamed cheese from Slovakia
Hynšt, Matej -- Štefániková, Jana -- Martišová, Patrícia -- Vietoris, Vladimír -- Nagyová, Ľudmila
Využitie elektronického panelu pri hodnotení údených parených syrov zo Slovenska: The use of electronic panel for the control of smoked steamed cheese from Slovakia.  In Hygiena alimentorum XL. Košice : Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach. (2019), s. 588--595. ISBN 978-80-8077-620-6.
článok v elektronickom zdrojiPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách.2019Podrobnosti